“Woii! pelawak s4mpah, tak datang mamat wedding” Diva AA rupanya terasa hati dengan Jep Sepahtu, m4ki h4mun habis!

Sejak kebelakangan ini, semakin kerap nama Azwan Ali atau Diva AA disebut-sebut. Bukan saja gayanya bercakap menjadi ajukan ramai, malah banyak akaun palsu atas nama Azwan diwujudkan.

Terbaru, Azwan memuat naik beberapa kicauan di Twitter berbaur kem4rahan terhadap kumpulan Sepahtu dianggotai Jep dan Shuib.

Kemar4hannya itu dipercayai berpunca akibat Azwan sentap selepas gayanya diajuk Jep dalam episod terbaru Sepahtu Reunion.

VIDEO

Menerusi ciapan itu, dipercayai Jep dan Shuib tidak hadir di majlis perkahwinan Mamat iaitu bekas ahli kumpulan Sepah.

Bagaimanapun, ramai tidak senang dengan tindakan Azwan itu dan menyifatkan Jep hanya bergurau.

Image

Dalam masa sama, Azwan dilihat kurang senang apabila ada pihak mempertikaikan kehadirannya di majlis perkahwinan Mamat.

Bukan sengaja tidak Shuib dan Jep tidak hadir, seperti yang di kongsi Shuib mereka menghadiri recording Sepahtu Reunion Al Puasa..

 

SUMBER

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "“Woii! pelawak s4mpah, tak datang mamat wedding” Diva AA rupanya terasa hati dengan Jep Sepahtu, m4ki h4mun habis!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*