“Dua pagi call, suami aku tutup HP kau meroy4n” – Fatin Afeefa masih g4nggu suami orang lagi?

Pasti ramai masih ingat lagi kontroversi terpalit Fatin Afeefa yang didakwa menjalinkan hvbungan dengan suami orang. Bagaimanapun, isu tersebut senyap selepas Fatin menafikan sekeras-kerasnnya dakw4an tersebut.

Nampaknya Fatin sekali lagi did4kwa mengg4nggu suami orang, yang juga merupakan lelaki sama pernah dikaitkan dengan k0ntroversi terdahulu apabila isteri kepada lelaki berkenaan membuat pendedahan di laman Twitter.

Wanita yang menggunakan nama Mag itu mendakwa Fatin tidak pernah berhenti menggangu suaminya. dan masih hangat memadu asm4ra. Malah, dakwa wanita itu lagi Fatin tidak berhenti untuk mengh4ncurkan rumah tangga mereka

Wanita itu menyifatkan Fatin seorang yang ‘kuat m3ngugut’ kerana pernah mengatakan mahu bnuh diri sekiranya suaminya itu tidak menjawab panggilan telefon. Tidak cukup setakat itu, wanita itu turut memuat naik bukti perbualan Fatin bersama suaminya.

Tidak pasti bila agaknya kontroversi ramp4s suami orang ini akan berakhir. Apa pun diharap Fatin dapat tampil memberikan penjelasan disebalik pendedahan ini dan perkara tersebut dapat diselesaikan secara baik.

 

Sumber: rotikaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "“Dua pagi call, suami aku tutup HP kau meroy4n” – Fatin Afeefa masih g4nggu suami orang lagi?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*