Dikaitkan dengan prestasi pemain JDT yang makin mer0sot, Syifa Melvin tampil beri penjelasan

PELAKON Syifa Melvin yang dikaitkan sebagai punca kepada kemerosotan prestasi pemain Johor Darul Ta’zim (JDT), Safawi Rasid tampil mempertahankan dirinya.

Jelas pelakon drama #SisCuba ini, tuduh4n pemilik JDT, Tunku Ismail Sultan Ibrahim terhadapnya adalah tidak berasas dan dia menafikan dirinya penyebab kepada aksi longlai Safawi dalam tiga aksi kompetatif skuad Harimau Selatan setakat ini.

Kata Syifa atau nama sebenarnya Nur Syifa Athirah Amirol Melvin itu lagi, dia tidak pernah memberi t3kanan kepada pemain kebangsaan yang memiliki kehebatan kaki kiri itu untuk berkahwin hingga menyebabkan Safawi hilang fokus.

“Tak pernah paksa kahwin, tak pernah mintak satu sen duit Safawi!! Demi Allah , Allah Maha Adil,” kata adik kepada Syatilla Melvin itu di laman story Instagramnya.

Bagaimanapun, melalui semakan kali kedua, pelakon berkenaan difahamkan sudah mem4damkan entri berkenaan.

Sebelum ini, hubungan kedua-dua merpati sejoli ini tidak perlu dirahsiakan lagi apabila Syifa pernah beberapa kali meluahkan tentang hubungan cintanya bersama pemain kelahiran Dungun, Terengganu itu.

Malah, terbaru pada Januari lalu ketika menyambut hari kelahiran Syifa, pemain JDT itu dikatakan membuat kejutan dengan menghadiahkan sebentuk cincin kepada kekasihnya itu.

Tindakan Safawi itu menguatkan lagi spekulasi bahawa pasangan itu kemungkinan bakal melangkah ke fasa lebih serius selepas ini.

Bagaimanapun, aksi merudum Safawi ketika ini nyata tidak disenangi oleh Tunku Ismail yang mendakwa pemain kebangsaan itu tertekan kerana dipaksa berkahwin dengan Syafi.

Malah, Tunku Ismail turut mendedahkan pelakon berkenaan hanya mahu menumpang di atas kekayaan dan populariti Safawi sebagai pemain bola sepak. 

Kerana perempuan pemain JDT ini dikatakan makin menjuna4m prestasinya, ini kata-kata padu dan sinis TMJ pada perempuan tersebut

Tidak dinafikan lagi, ‘market’ pemain bola sepak di Malaysia memang tinggi! Buktinya, ramai selebriti menjalin hubungan dan mendirikan rumah tangga bersama pemain bola sepak terkenal di Malaysia.

Walau bagaimanapun, terbaru Tengku Mahkota Johor, Tunku Ismail meluahkan rasa tidak puas hati apabila salah seorang pemain JDT dikatakan terlalu kemaruk bercinta sehingga menjejaskan prestasinya di atas padang.

Malah, TMJ turut ‘sound’ teman wanita pemain tersebut agar tidak kemaruk untuk berkahwin. Siapa agaknya wanita tersebut?

Kemaruk sangat paksa boyfriend kahwin

Kemaruk sangat paksa boyfriend kahwin. Beri tekanan setiap hari suruh boyfriend kahwin pasal takut terlepas. Boyfriend kaya, popular. Satu keluarga kemaruk cari laki kaya dari dulu, Patut makin h4ncur performance budak ni. Kepala dah takda dalam padang.

Well no one is bigger than the club. Kalau kepala dah tak boleh fokus pasal asyik kena pressure setiap hari dipaksa kahwin. All the best. Dalam hidup ada manusia bawa rezeki ada manusia bawa s***.

Tidak dapat dipastikan siapa selebriti yang dimaksudkan, TMJ meluahkan rasa terkilan apabila salah seorang pemain dibawahnya tidak dapat bermain dengan baik gara-gara dipaksa kahwin oleh kekasihnya. Malah, TMJ turut menunjukkan bukti perbualan bersama pemain tersebut.

Dia kawal saya dan ajak saya kahwin

Satu screenshot yang dipercayai perbualan bersama pemain bola tersebut didedahkan TMJ. Netizen bagaimanapun sudah dapat meneka siapa selebriti dan pemain yang dimaksudkan. Pasangan ini dikatakan telah menjalin cinta sejak beberapa tahun yang lalu.

Perempuan yang sayang anda sentiasa menyokong anda

TEMAN LELAKI BUKAN TEMPAT KEWANGAN

Walau bagaimanapun, luahan yang dibuat TMJ bersifat umum dan baginda turut memberi nasihat kepada semua wanita untuk menyokong apa sahaja yang dilakukan oleh orang yang tersayang. Malah para penyokong turut bersetuju dengan apa diperkatakan oleh TMJ.

Rata-rata netizen dapat meneka siapa yang dimaksudkan dengan ‘SM’. Hmm macam tahu je kan?

 

Sumber : TMJ | hmetro

Kredit: OH BULAN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "Dikaitkan dengan prestasi pemain JDT yang makin mer0sot, Syifa Melvin tampil beri penjelasan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*