“Bila daddy tahu saya meng4ndungkan awak, dia tanam..” Lisa Surihani

Pelakon Lisa Surihani mended4hkan suaminya, Yusry Abdul Halim telah menanam sebatang pokok ketika mendapat tahu dia hamilkan anak pertama mereka, Yahaira Leanne.

Kini selepas anaknya itu berusia lima tahun, Lisa menunjukkan pokok tersebut telah membesar dengan subur.

“Bila bapa awak tahu saya hamilkan awak, Yong (panggilan untuk Yahaira). Dia telah menanam pokok dan namakannya dengan The Yahaira Tree.

“Ia membesar dengan indah. Masya-Allah dan Alhamdulilah…,” katanya.

Lisa berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya.

Menerusi perkongsian itu Lisa memuat naik foto yang menunjukkan pokok tersebut di halaman rumahnya. Rata-rata kagum melihat pokok tersebut membesar dengan subur dan cantik.

Malah ada yang mencadangkan supaya mereka membuat rumah kecil di atas pokok itu. Lisa da Yusry mendirikan rumah tangga pada 23 Februari 2012 di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya.  Pasangan ini turut mempunyai seorang lagi anak Yusof Leonne berusia tiga tahun.

 

Sumber: gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "“Bila daddy tahu saya meng4ndungkan awak, dia tanam..” Lisa Surihani"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*