Masih mengenakan tudung lepas balik umrah, Ayda Jebat kekal berhijab?

Selepas pulang mengerjakan ibadah umrah beberapa hari lalu, penampilan penyanyi dan pelakon Ayda Jebat mencuri perhatian ramai di laman media sosial.

Menerusi posting terbaru Sheila Rusly di laman Instagram, penerbit drama itu memuat naik sekeping gambar bersama Ayda dan dua lagi rakan mereka di hadapan restoran dim sum miliknya.

“Moga kita istiqomah” – Sheila

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Moga kita istiqomah @aydajebat @syazara_aisha #sentiasabersyukur #alhamdulillah

A post shared by Sheila Rusly (@sheilarusly_jspictures) on

Penampilan berhijab penyanyi lagu Temberang itu sekaligus menjadi bualan warganet di ruangan komen yang rata-rata meluahkan rasa syukur atas ‘penghijrahan’ tersebut dan berharap agar Ayda terus kekal istiqamah.

Moga Allah tetapkan hati

Moga terus kekal berhijab!

Namun tidak kurang terdapat juga segelintir individu memuji pelakon drama Cindai itu yang kelihatan comel serta manis dalam usaha menutup auratnya.

 

Sumber: Sheila Rusly , Ayda Jebat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "Masih mengenakan tudung lepas balik umrah, Ayda Jebat kekal berhijab?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*