“Pesanan untuk wanita senasib” ini luahan b4lu Abam Bocey setelah genap sebulan suami p3rgi selamanya

Genap sebulan pemergian Abam Bocey, kehilangan pelawak itu masih dirasai oleh peminat dan orang sekeliling.

Sudah pasti antara yang paling terkesan ialah ahli keluarga dan isterinya, Nor Hidayah yang membuat luahan perasaan di laman Instagram. Menurut Hidayah, dia reda dengan pemergian suami tercinta dan sentiasa mendoakan kesejahteraan beliau.

“Setiap yang hidup, pasti akan pergi. Jika ditakdirkan pasangan kita pergi terlebih dahulu daripada kita, usahlah mer4ung tetapi berdoalah kepada Allah.

“Buat suamiku yang tercinta hari ni genap sebulan abang m3ninggalkan kami semua… Al-Fatihah Syed Umar Mokhtar,” katanya menerusi Instagram pada pagi Selasa.

Perkongsian Hidayah itu mengundang s3bak dalam kalangan pengikut termasuklah rakan artis yang memintanya terus bersabar dengan ujian kehilangan itu.

Handsome… semoga tenang sahabat di sana ditaman syurga,” komen pelakon Sharnaaz.

“Semoga dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Masa berjalan tapi kita sebagai manusia harus teruskan hidup. Doakan yang baik-baik,” tulis salah seorang pengikut pula.

Sementara itu, adik kepada abam iaitu Ali Puteh turut memuat naik lukisan menggunakan seni khat memaparkan wajah di akaun Instagram miliknya.

“Sekejap masa berlalu, genap sebulan pemergianmu! Al-Fatihah,” tulisnya.

Abam mendirikan rumah tangga dengan Siti Nor Hidayah Mohd Ali pada 8 Disember 2017. Mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey Syed Umar Mokhtar Al-Juffrey yang berusia sembilan bulan.

 

Sumber: MstarOnline

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "“Pesanan untuk wanita senasib” ini luahan b4lu Abam Bocey setelah genap sebulan suami p3rgi selamanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*