“Sedap betul b0dy hijab.. ni” netizen b3ngang gadis bertudung litup jadi sasaran lelaki tak sen0n0h

Dah menjadi lumrah orang perempuan untuk berhias dan mencantikkan diri mereka. Malah mereka buat semua ni bukan untuk lelaki pun, semuanya untuk kepuasan diri mereka sendiri.

Jadi bila dah bergaya dan cantik tu, biasalah bagi orang perempuan untuk upload gambar mereka sendiri di media sosial. Walau bagaimanapun, tindakan ini tak pasal-pasal pula telah mengundang bahaya apabila ada golongan lelaki yang ‘p3rvert’ menggunakan gambar tersebut untuk tujuan tak baik. 

Gambar instafamous dan pelakon cilik terkenal dijadikan bahan pelempias n4fsu? 

Menerusi satu perkongsian di Twitter, seorang netizen bagaikan tak percaya apabila golongan ‘lelaki gatal’ ini telah menggunakan gambar seorang instafamous dan pelakon cilik terkenal sebagai tempat melempias nafsu serakah mereka. 

Yang peliknya, gambar instafamous tu dan pelakon cilik tersebut tak adalah menjolok mata ke apa. Malah bertudung litup dan jaga aurat lagi. Kat mana yang seksi sampai bernafsu tu?? 

Allah kenapa teruk sangat ni! 

“Lepas ni nak keluar pakai kotak jerla, takkan tengok perempuan pakai kotak pun bern4fsu”

Rata-rata netizen memang tak boleh brain langsung dengan sikap lelaki yang begini. Walhal kalau tengok gambar tersebut, memang kedua-duanya tak nampak s3ksi langsung. Malah pelakon cilik tu pun budak-budak lagi. Masih bersekolah. P3dophile keee? 

“Banyak lagi sebenarnya tu belum group kat telegram semua””

Min sendiri pun tak boleh faham dengan manusia yang ada fetish macam ni. Harap pihak polis t4ngkaplah orang macam ni dan tutup laman sosial yang dorang guna sebagai penyebar benda tak elok ni. 

 

Sumber: Lobak Merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "“Sedap betul b0dy hijab.. ni” netizen b3ngang gadis bertudung litup jadi sasaran lelaki tak sen0n0h"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*