Padu komen balas Beby Maembong bila video tikt0k bersama ayah di malam berinai Emma Maembong kena k3cam!

Bukan senang menjadi seorang ayah. Menjadi seorang ayah yang penyayang boleh dilihat apabila anak-anak kita senang dengan kita. Ia senang untuk melihat anak-anak senang bermesra dengan ibu mereka tetapi jarang kita melihat anak-anak senang dengan ayahnya.

Sifat ayah selalu dilihat sebagai seorang yang g4rang dan t3gas terhadap anak-anaknya. Namun, jika ada ayah yang bersifat begitu, mereka sebenarnya menunjukkan kasih sayangnya sahaja kepada anaknya dan m4rah kerana sayang.

Baru-baru ini, pelakon jelita dan berbakat, Emma Maembong telahpun selamat diijabkabulkan bersama pas4ngan pilihan, Muhammad Shazli. Seluruh keluarga menyambut ahli baru mereka dengan sangat meriah sekali.

Sifat ayah yang ‘sporting’ bukan selalu dilihat dalam masyarakat kita. Namun, untuk keluarga Emma Maembong, ayah mereka adalah seorang yang dilihat sangat sempoi dan ‘sporting’. Kakak Emma, Shikin Maembong, berkongsi momen mereka membuat video Tiktok bersama ayah mereka ketika mereka meraikan malam berinai Emma Maembong.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bila ayoh pun join tik tok malam berinai , @emma_maembongofficial and @shazli.a time ni tak tau ape jadi kat luar dewan 🤣🤣🤣 ini hasilnya!! . ᴍᴀʟᴀᴍ ɢᴇᴍᴀʟᴀ sᴀʀɪ ᴇᴍᴍᴀ ᴍᴀᴇᴍʙᴏɴɢ & sʜᴀᴢʟɪ ᴅᴀᴛᴏ ᴀᴢʜᴀʀ . 06 Mac 2020 The Glass Suite By Boraombak , Marina Putrajaya . #malamgemalasari #EmmaxShazli . Venue @boraombak_marinaputrajaya . Bride/Groom Attire : @rizmanruzaini Makeup : @fiqqi.abdullah Hairstylist : @amyynadiaa Henna : @cempaka.inai Hand bouquet : @urbansitydesign . Baju saya, beby, chacha, coddy, yaya @centrestagevisiondynamic . . Mua shikin & yaya : @elyajml Mua beby & coddy : @iydayusof_makeupartist Ma chacha : @makeupbynadianordin Hairstylish : @fiya_osem Baju kids : @little.karya Wedding Crew : @emanizers @the_nizers . #emmamaembong #emanizers #EmmaxShazli @emma.shazli #tiktok #family #mydad #myfamily #letsgetcrazy #justforfun #mysiblings #sulingsaktispongebob #sulingsakti

A post shared by Shikin Maembong (@shikin_maembong) on

Tetapi ada juga yang kec4m

Menurut Shikin Maembong, pengantin tidak tahu apa yang terjadi di luar dewan majlis kerana adik beradik Emma sedang berseronok membuat video Tiktok bersama ayah mereka. Yang melucukan adalah ayah mereka begitu ‘sporting’ untuk melakukan gaya kelakar itu bersama anak-anaknya.

Netizen terhibur melihat gaya ayah Emma yang kelihatan comel bersama anak-anaknya.

Apabila kita sebagai ibubapa sudah tua, perkara seperti ayah Emma Maembong lakukan itulah yang akan dilihat kembali oleh anak-anak kita ketika kita sudah tiada nanti. Video seperti ini akan menjadi memori buat anak-anak dan cucu-cucu untuk melihat kembali keseronokan yang dirasai ketika kita masih ada.

 

Sumber: IG shikin_maembong

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Be the first to comment on "Padu komen balas Beby Maembong bila video tikt0k bersama ayah di malam berinai Emma Maembong kena k3cam!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*