Foto adik Naura bersama kakak Neelofa & Jebat Jayden curii tumpuan ramai

Rasanya ramai masih mengingati dengan mini kembar pengacara dan selebriti popular, Neelofa yang dikenali sebagai adik Naura atau nama sebenarnya Che Naura Auni Che Fadhlullah.

Penangan tular di media sosial, kehidupan adik Naura sering menjadi perhatian ramai. Kecomelan kanak-kanak berusia enam tahun ini tidak perlu dinafikan lagi dan selepas dirinya dikenali sebagai mini selebriti itu, kisahnya juga sering dinantikan buat peminat cilik ini.

Instagram adik Naura sering jadi perhatian peminatnya

Bahkan, menerusi laman Instagram beberapa keping foto Naura turut meraih ribuan tanda suka dengan jumlah pengikutnya yang kini sudah mencecah 200,000.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Thankyou Fr All Support♥️ 2019 and Happy New Year 2020’ semoga dimurahkan rezeki untuk Naura✨

A post shared by Che Naura Auni✨ (@nauraboniey) on

Walau bagaimanapun, apa yang menjadi perhatian juga satu keping foto adik Naura bersama kakak kepada Neelofa iaitu Noor Nabila bersama anaknya, Jebat Jayden dimuat naik kelmarin.

Ternyata, ketiga-tiga yang tersenyum manis dalam foto berkenaan meraih perhatian peminat dan pengikut sehinggakan meraih lebih 24 ribu tanda suka dalam masa yang sekejap.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alhamdulillah harini Naura happy sangat dapat jumpa Aunty @noornabila and Uncle @rosixomar ‘ tak lupa juga babycomellll @jebatjayden ‘ cuba teka apa kitaorang buat🤭

A post shared by Che Naura Auni✨ (@nauraboniey) on

Lebih mencuitkan hati ramai, apabila reaksi comel Jebat Jayden memandang adik Naura membuatkan ramai meninggalkan pelbagai komen.

Sekaligus juga perkongsian foto berkenaan turut membuatkan rata-rata peminat dan pengikut dilaman Instagram masih akui bahawa adik Naura sangat mirip dengan Neelofa.

“Mesti Jebat konfius… hehe, napa Aunty Lofa jadi kecik”

“Ya Allah so cute, wajah serupa saja”

“Aik, Neelofa jadi kecik balik ke? Hahahaha cute”

 

Sumber: Che Naura Auni

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "Foto adik Naura bersama kakak Neelofa & Jebat Jayden curii tumpuan ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*