Lima hari suami menghilang, akhirnya isteri sarat mengandung ini terima berita yang tak disangka!

Mist3ri kehil4ngan seorang lelaki selama lima hari akhirnya terjawab apabila satu berita m3milukan diterima memaklumkan bahawa lelaki itu sebenarnya sudah m3ninggal dnia.

Llaki berkenaan yang dikenali sebagai Muhammad Izzudin Israfil, berusia 30 tahun, telah terlib4t dalam satu kem4langan dan dipercayai m3ninggal dnia di tempat kejadian.

Pihak polis berkata, kira-kira pukul 8.15 malam mereka dimaklumkan berlaku satu kem4langan m4ut apabila ada orang awam menemui sebuah kereta Proton Persona yang tersadai di lereng bukit.

Kereta tersebut ditemui di lereng bukit dalam jarak kira-kira 20 meter dari jalan besar bersama j4sad tersepit di bawah kenderaan dengan masih berpakaian lengkap.

Lebih memilukan, m4yat mngsa juga dikatakan sudah mula mereput dan berbau ketika ditemui kerana sudah berada di situ beberapa hari dengan kec3deraan parah di badan dan kepala.

“Kejadian juga dipercayai berlaku beberapa hari berikutan keadaan m4yat mngsa yang berbau serta mer3put.”

“Myat yang mula mer3put itu ditemui dengan kec3deraan p4rah di badan dan kepala. Mangsa dipercayai m3ninggal dnia di tempat kejadian,” kata Ketua Polis Daerah Mersing, Superintendan Cyril Edward Nuing.

Myat dibawa ke Unit Forensik Hospital Mersing bagi bedah siasat dan kes disi4sat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Terdahulu, mangsa yang tinggal di Taman Sri Puteri Mersing yang dilaporkan hilang di Balai Polis Ulu Tiram sejak 7 Mac lalu. Semoga pihak keluarga tabah menerima berita duk4 ini.

Menurut perkongsian dari Facebook Orang Kota Tinggi, mangsa telah meningg4lkan seorang b4lu yang sedang sarat mengandung.

“Mist3ri Kehil4ngan Muhammad Izuddin bin Israfil yang hil4ng selama 5 hari sudah pun terjawab. Kereta beliau terbabas di jalan Kota Tinggi Mersing Sebelum JPJ Jemaluang.

“Beliau di jumpai telah m3ninggal dnia. Salam Takziah buat isteri beliau yang sedang sarat mengandung semoga tabah.

“Inanillahi Woinaa Illirajihun”

Semoga Allahyarham ditempatkan bersama golongan beriman dan beramal soleh.

 

SUMBER

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "Lima hari suami menghilang, akhirnya isteri sarat mengandung ini terima berita yang tak disangka!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*