[Video] Saudara baru dari Korea ini cakap bahasa melayu buat ramai ketawa besar

Bulan Ramadhan baru sahaja bersama kita dan sudah pastinya puasa kali ini lebih berbeza berbanding dengan tahun-tahun sebelumnya.

Begitulah juga untuk siapa yang pertama kali ini berpuasa. Kali ni admin nak share satu video yang rasanya saudara baru seagama yang cuba untuk berpuasa.

Yang bestnya, dalam video ni seorang wanita Korea cuba bertutur dalam Bahasa Melayu dan menggunakan loghat pasar.Kalau nak tahu apa yang dia cakap, korang tengok lah video oleh @MIJAAREP kat bawah ni.

VIDEO

Lapar nak m4mpus

Admin berdekah weh tengok dia cakap macam tu. Sapa lah yang ajar perkataan ‘nak mampus’ tu. Itu jarang-jarang orang bukan rakyat Malaysia tahu.

Dengan slang Korea dia lagi memang jadi macam tu lah bunyinya. Kalau dari negara lain pun mesti ada bunyi-bunyi negara tu sikit.

Serius lah? Sapa yang ajar perkataan pelik-pelik ni. Mesti orang yang ajar tu ingat dia akan lupa. Sekali amik kau betul-betul hafal pastu try kat orang kita. Ternganga weh!

Iyeee admin tahu comel. Nanti cari lah pasangan bukan dari bangsa yang sama. Pastu ajar lah cakap bahasa pasar. Confirm terhibur setiap hari!

 

Sumber: lobak merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "[Video] Saudara baru dari Korea ini cakap bahasa melayu buat ramai ketawa besar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*