Almy Nadia kmungkinan khilangan bay1 usia empat minggu, Fizz Fairuz dedah apa yg berlaku

DIJANGKA ham1il empat minggu, pelakon Datin Almy Nadia dipercayai keggvran setelah mengalami pend4rahan pada r4him sejak 22 Mei lalu.

Suaminya, Datuk Fizz Fairuz atau nama sebenarnya Mohd Fairuz Zainal Abidin, 40, berkata pendar4ahan yang dialami berlaku ketika isterinya berada di rumah, dua hari sebelum sambutan Aidilfitri pada Ahad.

“Dua hari sebelum raya, Almy mula mengalami pend4rahan pada r4him.

“Malam tu juga kami telefon doktor dan bertanya tentang pend4rahan tersebut. Doktor kata kalau d4rah keluar lebih banyak, terus maklumkan padanya,” ujarnya.

Menurut Fizz, selepas membuat pemeriksaan, terdapat d4rah beku pada r4him Almy yang kelihatan seperti ulse3r malah saiznya membesar sehingga satu sentimeter (cm) setiap hari.

“Keesokan harinya saya bawa Almy ke h0spital dan buat pemeriksaan. Ada dar4h beku pada r4him Almy… seperti uls3er.

Fizz dan Almy bersama tiga orang anak perempuan mereka.

“Hari pertama dar4h beku tu hanya berukuran 1cm, hari ketiga ia membesar kepada 3cm hingga 6cm semalam,” katanya ketika dihubungi mStar pada Khamis.

Tambahnya, Almy juga kelihatan terlalu lemah dan puc4t kerana kehilangan terlalu banyak dar4h sebelum doktor membuat keputusan untuk melakukan pembed4han membu4ng dar4h beku dan mencuci r4him.

Pembed4han itu dijalankan pada Khamis kira-kira pukul 3.30 petang sehingga 5.45 petang di sebuah hospital swasta di Setapak, Kuala Lumpur.

“Semalam dia mengalami s4kit yang teramat sangat sampai muka dia puc4t. Almy pun langsung tak dapat tidur, sakit sangat macam orang nak beran4k.

“Jadi doktor ambil keputusan untuk buat pembed4han dan keluarkan dar4h beku tersebut dan cuci r4ahim kerana dar4h sudah terlalu banyak keluar,” ujar Fizz.

Ketika ditanya punca pendar4han tersebut, pelakon itu berkata kemungkinan isterinya ham1il empat minggu.

Punca pendar4han itu kemungkinan daripada k4ntung bay1i. Almy berkemungkinan ham1il empat minggu.

DATUK FIZZ FAIRUZ

PELAKON

Namun, perkara itu belum dapat disahkan kerana pihak hospital masih melakukan pemeriksaan.

“Punca pendar4han itu kemungkinan daripada k4ntung bay1i. Almy berkemungkinan hami1l empat minggu.

“Tapi, kami masih tak dapat pastikan punca sebenarnya kerana kemungkinan dar4h beku itu terjadi akibat keham1ilan atau ia hanya dar4h beku yang berada dalam k4ntung bay1i,” katanya.

Dalam pada itu Fizz berkata tiada apa yang diharapkannya melainkan agar Allah memberikan kesembukan kepada isterinya.

Gambar Almy bersama anak-anak pada sambutan hari raya ketiga Selasa lalu.

“Rezeki tu mana-mana pun ada. Kalau Allah nak bagi, cepat atau lambat kita tetap akan dapat tapi ny4wa Allah bagi sekali saja jadi kami ambil keputusan untuk gugvrkan sahaja k4ndungan itu dan selamatkan ny4wa isteri saya.

“Sebelum r4him itu dicuci, staf perub4tan cakap dalam kantung itu dah kosong, sebelum ni ada kelihatan ketulan seperti kandungan. Mungkin semalam bila dah s4kit sangat, benda itu dah keluar jadi kemungkinan ggurlah k4ndungan itu,” jelasnya.

Sebelum ini mStar ada melaporkan mengenai Almy yang mengalami keggvran pada usia kandungan 14 minggu pada Februari lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Mstar/Koleksi Viral

Be the first to comment on "Almy Nadia kmungkinan khilangan bay1 usia empat minggu, Fizz Fairuz dedah apa yg berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*