“Comelnya! Tiga-Tiga Kami Sayang” – M0men Berharga, Ramai ‘J4tuh Cinta’ Bila PM, Ismail Sabri & Dr Noor Hisham Buat V1deo Conference!

Biarpun terpaksa menjalani ku4rantin di rumah selama 14 hari, namun ia tidak menghalang Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk mem4ntau perkembangan dan situasi COVID-19 di Malaysia.

Komitment Muhyiddin itu terbukti apabila beliau melakukan sidang video bersama Menteri Kanan (Keselamatan), Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob dan Ketua Pengarah Kesihatan Datuk Dr Noor Hisham Abdullah.

“Sidang Video bersama YB Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob dan Datuk Dr Noor Hisham Abdullah, ” katanya menerusi satu posting di akaun rasmi Twitternya.

Gambar ketiga-tiga individu penting itu kemudian viral dan mendapat perh4tian ramai netizen.

Ada yang tert4rik dengan keprihatinan Muhyiddin, namun tidak kurang juga yang seronok melihat keceriaan mereka ketika melakukan sidang media.

Anda boleh lihat momen menarik sepanjang sidang video itu dijalankan.

Untuk rekod, Muhyiddin terpaksa menjalani ku4rantin selama 14 hari susulan seorang pegawai yang hadir pada mesyuarat pasca-kabinet di Pejabat Perdana Menteri, Putrajaya, Rabu lalu, disahkan p0sitif Covi1d-19.

Pejabat Perdana Menteri dalam satu kenyataan memaklumkan, Muhyiddin sudah menjalani ujian saringan dan didapati negatif.

Sumber video: Ts Muhyiddin Yassin

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: gempak/@LubukMaklumatViral

Be the first to comment on "“Comelnya! Tiga-Tiga Kami Sayang” – M0men Berharga, Ramai ‘J4tuh Cinta’ Bila PM, Ismail Sabri & Dr Noor Hisham Buat V1deo Conference!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*