“Kecewa Dengan Pihak Zarina Anjoulie…”- Amyza Aznan

Pelakon Amyza Aznan kecewa apabila pihak Zarina Anjoulie Lavocah tidak hadir menyerahkan dokumen yang did4kwa telah menuntut permohonan maaf dan pampasan sebanyak RM3 juta daripadanya.

Sebelum ini, pemilik nama sebenar Zarina Anjoulie Mohamad Fahizul pada 23 April lalu memfailkan sam4an fi1tnah RM3 juta terhadap Amyza berhubung kenyataan mengenai bantuan khusus untuk artis tempatan susulan Bantuan Prihatin Nasional (BPN) daripada kerajaan kesan wab4k COVI1D-19.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tq @malaysiagazette Save the date… 29th of jun 2020, 4pm, astro.

A post shared by KAAiA777kaaia7777 (@amyzaaznankaaia) on

Tiga hari lalu, Amyza melalui media meminta pihak guaman yang mewakili Zarina iaitu Nurul Hafidzah untuk hadir bertemu dengannya jam 4 petang di Astro Bukit Jalil bagi menyerahkan dokumen yang did4kwa belum lagi diterimanya.

Amyza dikatakan berdiam diri sehingga peguam yang mewakili Zarina, Nurul Hafidzah mengesahkan dia gagal memasukkan kehadiran di mahkam4h sejak saman difailkan.

Sementara, Emelda pula menuntut permohonan maaf daripada Zarina kerana didakwa menerbitkan kenyataan fi1tnah kepadanya. Emelda menuntut ganti rugi am melebihi RM1 juta termasuk ganti rugi lainnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hope this is a good news for u . Salam jumaat everything 💋 exclusive from @astrogempak @badrulhashim

A post shared by KAAiA777kaaia7777 (@amyzaaznankaaia) on

Berikut temu bual eksklusif yang dilakukan Astro Gempak bersama Amyza:

#1 Bagaimanakah respon daripada pihak Zarina mengenai penyerahan dokumen tersebut?

Kita dah beritahu tiga hari lalu yang saya nak peguam Zarina sendiri datang di Astro jam 4 petang berjumpa dan menyerahkan sendiri dokumen tersebut tetapi dari jam 1 petang tadi saya di sini sehingga kini jam 4.30 petang, mereka masih belum tiba.

#2 Mengapa memilih lokasi Astro sebagai tempat pertemuan?

Kebetulan saya ada urusan disini, dan saya memilih lokasi ini kerana untuk memudahkan pihak mereka untuk berjumpa saya sendiri dan tidak perlu menyerahkan dokumen tersebut di kediaman saya yang jauh di Sepang, Selangor.

#3 Mengapa sebelum ini Amyza did4kwa tidak memberi respon kepada tuntan sam4n dan maaf dari pihak Zarina?

Saya tidak respon kerana saya sendiri tidak menerima apa-apa dokumen atau notis tersebut. Sepatutnya dokumen itu sendiri diserahkan kepada saya. Mungkin mereka hantar ke alamat yang salah kerana saya menetap di Sepang bersama ibu saya.

#4 Apakah perasaan Amyza apabila pihak Zarina tidak hadir menyerahkan dokumen itu sendiri pada hari ini?

Saya sangat kecewa kerana saya mengharapkannya, rasanya dah lama juga dia uar-uarkan di media sosial tentang saya tidak respon kepada tuntutan dia.

Saya amat berharap supaya dia serahkannya kepada saya. Sebab saya nak memudahkan apa sahaja yang dimulakan dari pihak sana, kerana dia sendiri yang mula dengan menggunakan khidmat guaman.

#5 Sebelum ini Zarina ada keluar kenyataan memaafkan Amyza, tapi bagaimana timbul pula isu sam4n?

Ya saya dengar juga itu. Saya sendiri tak tahu macam mana dia boleh keluar statement nak saman saya mungkin pengaruh orang sekeliling atau apa.

#6 Selepas semua ini berlaku, Amyza ada perasaan dend4m kepada Zarina?

Tak dend4m, buat apa nak dend4m dah dia sendiri mahu teruskan dengan cara macam ni, saya tak mahu fikir yang belakang sekarang saya fokus ke depan.

#7 Apa tindakan Amyza untuk selesaikan isu ini?

“Saya belum tahu. Saya nak tengok dahulu apa yang ada pada dokumen tu sebelum ambil tindakan.

#8 Ada berhubung dengan Zarina?

Saya atau dia tidak pernah berhubung.

#9 Bagaimana Amyza mengenali Zarina?

Saya tak pernah bekerjasama dengan Zarina meskipun saya lebih lama berlakon daripada dia. Saya bermula menjadi sebagai seorang followers di Instagram miliknya sahaja.

Ketika itu saya suka mengikutinya kerana dia suka makan ‘pickle’. Kemudian, bermula musim Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) terbitnya salah faham dan tidak puas hati di antara kami. Saya tak kenal dia dan saya tak pernah ada ‘personal issue’ pun dengan dia.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : GEMPAK

Be the first to comment on "“Kecewa Dengan Pihak Zarina Anjoulie…”- Amyza Aznan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*