[VIDEO] Lawat Peminat Cilik, Zizan Seb4k Aminkan Doa Kanak-Kanak Hidap Mas4lah Paru-Paru

Pelakon dan pelawak terkenal tanah air iaitu Zizan Razak sempat bertemu peminat ciliknya di Hospital Port Dickson, Negeri Sembilan hari ini. Lebih meny3dihkan, perjumpaan tersebut merupakan permintaan khas adik Puteri Nur Zulaika sementara dia masih h1dup.

Doakan kesihatan adik Puteri

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@zizanrazak869 hadir di Hospital Port Dickson untuk berjumpa dengan peminat ciliknya Puteri Nur Zulaika, 10 tahun, yang mengalami masalah kerosakan paru-paru. Bapa kepada adik Puteri memberitahu bahawa perjumpaan ini adalah permintaan dari adik Puteri sementara dia masih hidup. Kita sama2 doakan kesihatan adik Puteri dan semoga dia terus kuat. . Berita selanjutnya di #hlive 8.30pm di Astro Ria dan Astro Ria HD. . Hos lokasi @ellyarifin

A post shared by Official Hlive (@officialhlive) on

Menerusi video di Instagram Official Hlive, adik Puteri yang berusia 10 tahun itu merupakan peminat Zizan. Puteri disahkan mengalami masal4h keros4kan paru-paru. Menurut bapa kepada adik Puteri, permintaan untuk berjumpa Zizan merupakan permintaan anaknya sementara masih hidup.

Video tersebut turut menyaksikan Zizan memberi hadiah topi buat Puteri manakala, dia menerima lukisan khas yang dilukis sendiri kanak-kanak perempuan itu. Ketika lawatan tersebut, Zizan kelihatan tidak dapat menahan s3bak dan menang1s terutama ketika kanak-kanak itu berdoa.

Sed1hnya tengok

Rata-rata netizen sebak melihat video tersebut dan mendoakan adik Puteri cepat sembuh.

Sumber: Zizan Razak & Official Hlive

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment on "[VIDEO] Lawat Peminat Cilik, Zizan Seb4k Aminkan Doa Kanak-Kanak Hidap Mas4lah Paru-Paru"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*