“Akhirnya Terbongkar Siapa Sebenarnya Bekas Tunang Alya Iman..” Bukan Calang2 Orang Rupanya!!

Pemilik nama Mahadir Mohd, 30 ni rupanya bukan calang-calang orang. Beliau  mempunyai pelbagai rangkaian restoran terkenal di ibu kota .  Mula menempa nama dalam bidang F&B sejak 2015 dengan mempertaruhkan perniagaan  restoran Warung Bakso dan juga restoran steak house miliknya. 

Tidak hairanlah, bila nama mula melonjak naik, beliau mencuba nasib pula dengan meluaskan rangkaian perniagaannya dengan menjual keropok lekor dan produk terbaru beliau adalah dendeng bagindo iaitu sejenis masakan minang yang kian mendapat tempat di hati warga kota yang sentiasa menginginkan kelainan yang disajikan. 

Berpewatakkan ahli perniagaan yang berjaya sudah pasti membuatkan sesiapa sahaja yang memandang turut mudah tertaut.  Bak kata pepatah, kalau tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya, begitulah juga , setiap perniagaan yang berjaya perlu melalui pahit maung sebelum berjaya mengecap kemewahan yang dikecapinya hari ini. 

Terpalit kontr0versi pan4s membabitkan model  dan pelakon terkenal Alya Iman baru-baru ini  membuatkan nama pemilik rangkaian perniagaan makanan ini turut disebut-sebut warga maya. Mana taknya, artis yang merupakan anak kepada arw4h pelakon lagenda “Ali Setan” itu mempunyai populariti yang tak kurang hebatnya dalam bidang seni tanah air, disamping mempunyai raut wajah yang manis.  Dikatakan pernah bertunang dengan Alya Iman pada 27 Februari yang lalu, ahli perniagaan yang berstatus suami orang ini  juga adalah bapa kepada dua anak. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nothing I’ve done has given me more joys & reward than being a father. Chillin With my Intan Payong #MostStylishFatBoyInTown #MaluApaBoboyKu #Balunnn #Ferrari488 #MySon #MyFamilyMyEverything #Blessed #Alhamdulillah #AllahAlwaysWithMe #AllahKnowsEverything #SelamatHariRayaAidilAdha2020

A post shared by Mahathir Mohd (@mm_ash_) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Win #MostStylishFatBoyInTown #AllahAlwaysWithMe #AllahKnowsEverything #Blessed #Syukur #Alhamdulillah

A post shared by Mahathir Mohd (@mm_ash_) on

Mula berhubungan secara serius lebih setahun yang lalu, bapa kepada dua anak ini mula mengenali Alya menerusi  satu hubungan kerja. Namun perhubungan mereka menjadi serius selepas tiga bulan. Alya yang ketika itu baru sahaja putus cinta membuatkan hatinya tidak berbelah bahagi lagi untuk menerima beliau sebagai tunangannya, bahkan mula keluar secara terbuka  seperti yang didakwa sesetengah pihak sebelum ini. 

Terdahulu, kisah pemilik rangkaian perniagaan makanan berjaya  ini menjadi tumpuan  netizen apabila isteri beliau mended4hkan kepada umum tentang kecur4ngan suaminya. Sejak itu, nama beliau dan Alya iman bertiup kencang  sehingga warga net menggelarkan Alya iman sebagai “gold digger”. 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber :  YouTube/Berita Stedy Press

Be the first to comment on "“Akhirnya Terbongkar Siapa Sebenarnya Bekas Tunang Alya Iman..” Bukan Calang2 Orang Rupanya!!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*