[VIDEO] Achey Mintak RM30K Siap Nak Tambah Isteri, Sekali Ini Jawapan Mengeejut Isterinya

Nampaknya, segmen pr4nk menerusi rancangan Trek Selebriti kali ini dapat melihat gelagat Achey membuat pr4nk terhadap isterinya yang mesra dikenali sebagai Anne.

Seperti diketahui, pelawak Achey dan Anne sering menjadi perhatian umum malah sikap pasangan ini disenangi ramai. Dilaman sosial Instagram Achey juga diikuti 3.9 juta pengguna dimana peminat turut dapat melihat perkongsiannya mengenai keluarga.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Keluarga kecil… semangat besar.. .. In shaa Allah… ..

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Melalui laman sosial, Achey dan isterinya menjadi perhatian apabila dilihat terlibat dalam rancangan Trek Selebriti dan ternyata video teaser bagi segmen prank mereka juga mencuit hati warganet dan meraih perhatian.

Untuk info, rancangan yang dihoskan oleh pengacara Alif Farhan ini dapat disaksikan setiap Rabu pada jam 9.30 malam menerusi siaran Astro Ria.

Walau bagaimanapun, video teaser pendek dikongsikan ini juga menerima pelbagai reaksi apabila Achey prank tentang set gaming yang berharga 30 ribu namun masih sempat sahaja pelawak ini mengusik isterinya.

“Memang susah nak lepas kalau nak beli game kena pakai duit isteri. Korang jangan lupa layan Trek Selebriti musim terbaru…”

Biarpun begitu, gelagat isterinya apabila di prank Achey juga mencuit hati warganet dan video tersebut ditonton ribuan kali manakala ruangan komen pula, pelbagai seloroh warganet tinggalkan terhadap pasangan ini.

“Masa depan dalam kubvr…”

“Kan dah kena…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL/ My Metro

Be the first to comment on "[VIDEO] Achey Mintak RM30K Siap Nak Tambah Isteri, Sekali Ini Jawapan Mengeejut Isterinya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*