Video Hawa Rizwana ‘bergaya’ tapi dis4ngka Neelofa jadi perhatian warganet

Pastinya sudah lama diketahui bahawa Hawa Rizwana iaitu seorang penyampai berita ini disamakan dengan selebriti terkenal, Neelofa gara-gara wajahnya yang mempunyai iras.

Terdahulu, Hawa Rizwana pernah tular dilaman sosial dan menjadi bualan hang4t apabila wajahnya yang dikatakan memiliki persamaan dengan pelakon dan usahawan terkenal itu sehingga dia semakin mendapat perhatian

Kini bergelar seorang penyampai berita, Hawa atau nama sebenarnya Hawa Rizwana Ahmad Redzuan semakin mencvri tumpuan warganet.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The authentic you is more than good enough. Selamat Malam! #goodday Hawa Series Bracelet bu @wirdorahq 😘 MUA @lailarohani

A post shared by HAWA RIZWANA REDZUAN (@hawarizwana) on

Biarpun begitu, ternyata menerusi perkongsian video terbaru dilaman sosial Instagram ini, Hawa Rizwana masih sahaja disangka Neelofa. Ini kerana, gara-gara wajahnya yang sememangnya dikatakan mempunyai iras dengan bek4s pengacara rancangan Meletop itu.

Kelihatan, Hawa Rizwana yang sedang mengayakan satu jenama ini menjadi perhatian umum selepas dikongsikan dia dilaman Instagram dan video tersebut ditonton ribuan kali.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@emiliopucci #emiliopucci #ootd #fashionphotography

A post shared by HAWA RIZWANA REDZUAN (@hawarizwana) on

Berikut pula antara komen warganet t1nggalkan kepada Hawa dimana ada yang menyangka dia adalah Neelofa gara-gara video tersebut.

Dalam pada masa yang sama, wajah jelita penyampai berita ini juga menerima pujian warganet.

“Eh bukan Neelofa rupanya”

“Mirip Neelofa cenggini”

“Cantiknya…”

Sumber:HCL

Be the first to comment on "Video Hawa Rizwana ‘bergaya’ tapi dis4ngka Neelofa jadi perhatian warganet"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*