Tak sangka,Hafidz Roshdi Tend4ng Pengarah Hanya Gara-Gara Ini.

Pengarah terkenal, Adam Hamid did4kwa ditend4ng pelakon utama drama terbitannya iaitu Hafidz Roshdi di lokasi penggambaran di Sungai Buloh pada Khamis lalu.

Menerusi laporan Harian Metro, Adam menafikan perkara tersebut sebaliknya mengakui pelakon itu hanya men0lak dirinya sebelum mengambil keputusan meninggalkan lokasi penggambaran.

Hanya tolak sahaja

Dia tak tend4ng tapi hanya tolak saja. Pada hari itu saya agak berem0si kerana ada kru yang asyik mengulangi kesal4han sama hingga membuatkan saya tarik muka. Mulut saya pun celvpar ketika itu. Jadi, mungkin dia fikir saya lepaskan kemar4han kepada dirinya kerana sebelumnya sudah beberapa kali juga saya men3gur lakonannya sedangkan pada hari kejadian dia berlakon dengan baik.

Cuma, biasalah kita manusia ada hari kita p4nas dan sejuk. Mungkin dia rasa saya mar4h kepadanya. Bagi saya apa yang terjadi hanyalah salah faham. Saya mengalah dan hantar mesej minta maaf.

Menurut Adam, dia telah tampil meminta maaf kepada pelakon tersebut dan enggan memanjangkan isu yang sudah terjadi. Tambahnya, pada hari tersebut dia agak berem0si dan beberapa kali menegur lakonan Hafidz Roshdi.

Lebih baik saya pulang

Saya fikir kalau saya terangkan pada hari kejadian benda ini akan jadi lebih pan4s. Jadi, lebih baik saya pulang dan terangkan masalah yang saya hadapi pada keesokannya. Dia pun minta maaf atas apa yang berlaku dan mengakui dirinya agak tertek4n dengan cara lakonannya kerana watak terbabit agak b3rat untuk dibawa.

Namun, semuanya sudah selesai dan saya pun sudah kembali ke lokasi hari ini. Saya pun sudah maafkan dia sebab anggap dia pun macam anak. Kami dah buang yang keruh ambil yang jernih.

Ujarnya lagi, dia sudah kembali ke lokasi dan meneruskan penggambaran sebuah drama yang mempunyai 26 episod. Bagaimanapun, kenyataan daripada Hafidz masih gagal apabila panggilan telefon tidak dijawab.

Sumber: Harian Metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

sumber: OHBULAN/ Pisang Daily

Be the first to comment on "Tak sangka,Hafidz Roshdi Tend4ng Pengarah Hanya Gara-Gara Ini."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*