Eira terkejut baca komen “sendiri”. Semua terdedah bila jumpa kat Google

Selepas tular kes melibatkan Eira, pelbagai komen jeliik di laman sosial yang menggunakan nama page dan fb beliau

Tapi ternyata banyak komen-komen tersebut adalah dari fakee akaun yang meny4mar sebagai Eira Aziera dengan tujuan membuurukkan lagi nama beliau

Berikut perkongsian terbaru oleh Eira

“Allahhuakbar… patut cari kat fb tak jumpa dia wujud kat Google baru dapat… sebiji Copy page Eira… fi1tnah dunia… fb nie wujud pada 14hb September… terima kasih Semua yg mendoakan kebaikan Eira.. hati2 semua dgn cerita palsu..”

https://www.facebook.com/eiraazieraholdings/

Berikut reaksi dari penyokong Eira

“Akk ttp sokong eira …sbb akk suka tgk eira masak..setiap manusia pasti melakukan kesilapan..dr kesilapan kita belajar dan perbetulkan.semoga eira kuat

“Segelintir manusia ni suka ambil kesempatan, api sedang marak mereka akan simbah dengan minyak agar api tu semakin marak dan terus memb akar,Kuatkan semangat k dan jadikan pengalaman hari Ini sebagai pengajaran untuk hari esok.

” Semoga dipermudahkan segalanya… Salah yg pernah dibuat x pyh laa org lain ikut campur.. Dieorg x tau ke dok bt fake account cmni org blh trace jgk.. Akai laa… Sabar.. Tuhan sedang uji… Mngadu pd allah…allah tau setiap susunan jln yg dia susun utk iera.. Jdkn pengajaran utk kemudian hari..

Eira suruh baca kata sam4an malv

Terkini tular satu video dimana Eira mencabar pula untuk sam4n. Dalam video tersebut Eira berkata tidak kisah nak sam4n malu.

Dia juga berkata jangan sampai dia sam4n balik. Eira juga jelaskan kenapa dia boleh sam4n malu kembali.

Tidak dapat dipastikan sama ada video ini ditujukan untuk isu terbaru atau tidak. Saksikan video tersebut dibawah dimana Eira jelaskan kenapa dia boleh buat sam4n malu juga.

“Hang sape, aku sape” – Eira

Siapa sebenarnya Eira?? 

Bagai sudah jat-uh ditimpa tangga, selepas namanya ter-uk dike-cam gara-gara perbuatan ‘influencer‘ itu dikatakan mengh-erdik seorang penonton di live miliknya dan pemilik restoran 35, akhirnya jenama produk itu sendiri tampil untuk menjelaskan siapakah sebenarnya Eira Azira dalam organisasi produk kurus itu.

Tidak tekejut jika ramai yang beranggapan bahawa Eira merupakan pengasas kepada produk tersebut, namun menerusi status Whatsapp rasmi produk tersebut, ia menunjukkan sebaliknya. Produk tersebut menyatakan bahawa wanita tersebut hanyalah duta kepada produk tersebut.

Lebih m4lang lagi, nama Eira Azira dibatalkan kontraknya sebagai duta produk tersebut. Syarikat berkenaan memilih untuk bertindak sedemikian bagi mengelak m4salah pada masa akan datang. Lah…duta je ke..

Sumber: Facebook

Benar kata orang, ‘terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata bvruk p4dahnya’ walaupun Eira telah memohon maaf secara terbuka, namun jelas tindakan itu tidak dapat memuaskan hati dan menyejukkan hati netizen yang sedang ‘p4nas’.

Pun begitu, rata-rata netizen berpuas hati dengan tindakan syarikat produk kurus tersebut dengan mengg-ugurkan Eira Azira sebagai duta mereka. Netizen turut berharap pemilihan duta selepas ini lebih berkaliber dan bukan sekadar ‘tangkap muat’.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://trendingsangat.pw

Be the first to comment on "Eira terkejut baca komen “sendiri”. Semua terdedah bila jumpa kat Google"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*