Gelagat ‘Sweet’ Datuk K Bila Tokti Hamil Raih Perhatian Ramai

Penyanyi popular nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza atau juga mesra dengan panggilan Tokti kini sedang hamil anak keduanya selepas menimang cahaya mata pertama, Siti Aafiyah pada 19 Mac 2018.

Nampaknya, Siti Aafiyah yang sudah mencecah usia dua tahun bakal menerima kehadiran adiknya tidak lama lagi. Walau bagaimanapun rasanya ramai masih ingat dengan gelagat sweet apabila Tokti yang hamil anak pertamanya ditolak Datuk Seri Khalid atau Datuk K dengan menggunakan kerusi roda.

Perkongsian satu rakaman video nampaknya mengingatkan kembali tentang momen itu apabila diruangan Instagram Sitizonemy memuat naik rakaman yang memaparkan Datuk K menolak Tokti dengan menggunakan kerusi roda dan difahamkan penyanyi ini juga dilakukan dengan sweet oleh Datuk K sekali lagi yang mana kini sedang hamil anak kedua mereka.

Dalam video yang dimuat naik ini kelihatan Datuk K menolak Tokti menggunakan kerusi roda dan kedua-dua momen anak pertama dan anak keduanya itu mencuri tumpuan peminat dan pengikut diruangan Instagram terbabit.

“So sweet Dk & Dssn. 1st video, Tokti pregnant Aaisyah. 2nd video, Tokti pregnant second baby…”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BY FANS 🇲🇾 (@sitizonemy)

Gelagat sweet yang diterima penyanyi popular itu bagaimanapun dikatakan peminat bahawa dia memang layak disamping peminat juga tidak ketinggalan untuk mendoakan yang terbaik terhadap keluarga bahagia itu.

“Selayak…”

Tokti & Datuk K

“Semoga dipermudahkan”

Tokti & Datuk KScreenshot_73

“…nampak Datuk K dah mahir menolak wheelchair”

Screenshot_74

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Gelagat ‘Sweet’ Datuk K Bila Tokti Hamil Raih Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*