Pelakon Takdir Yang Tertulis Nyanyi Semula OST Drama, “Mika Paling Comel”

Hasil karya yang mencipta kelainan dan berjaya ‘menghidangkan’ jalan cerita cukup menarik kepada penonton, Takdir Yang Tertulis ini sudah pun tamat dalam tayangan terakhir semalam. Sebuah karya yang boleh dikatakan mempunyai plot twist tak dijangka, sehingga ke minit terakhir ditayangkan pun ada kisah sebenar di sebaliknya.

Penamat drama sepanjang 15 episod ini semalam telah membuatkan penonton yang menyaksikannya terkejut dan tidak berpuas hati dalam masa sama. Lebih menarik apabila pengarahnya mendakwa tiada pelakon Takdir Yang Tertulis tahu tentang plot twist di minit yang ditayangkan itu kecuali Muaz Fitri yang memegang watak Hakim dan beberapa krew lain yang terlibat.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by shahrulezad mohameddin (@budakijat)

Namun begitu, para pelakon Takdir Yang Tertulis yang terdiri daripada Nad Zainal, Nazim Othman, Didie Alias, Mika, Elvina Mohamad dan Alvin Chong telah menghasilkan satu video sebagai menghargai para penonton. Video tersebut adalah gabungan mereka menyanyikan semula OST drama ini yang bertajuk Karma nyanyian asal Jaz dan kaka Azraff.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ناد زاينل (@nad.zainal)

Tak sangka berbakat juga para pelakon Takdir Yang Tertulis ini menyanyi ya? Berikut antara reaksi warganet yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

“Comel je Iman nyanyi”

Pelakon Takdir Yang Tertulis 3

“Takdir yang tertipu, takdir yang terkhianati”

Pelakon Takdir Yang Tertulis 2

“Alolo mika paling comeiii”

Pelakon Takdir Yang Tertulis 1

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Pelakon Takdir Yang Tertulis Nyanyi Semula OST Drama, “Mika Paling Comel”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*