Ruhainies Kongsi Sambutan Hari Jadi Ibu, Sempat ‘Usik’ Dengan Kotak Telefon Cuit Hati Peminat

Pelakon, Ruhainies menerusi ruangan Instagram miliknya berkongsikan satu kejutan istimewa sempena ulang tahun kelahiran ibunya yang disapa mummy kepada peminat dan pengikut.

Menurut adik kepada pelakon, Risteena ini diruangan kapsyen, dia memuat naik momen itu bagi menunjukkan bagaimana dia dan keluarganya dirumah yang mana dapat diperhatikan sikap lucu masing-masing yang sporting.

Ini kerana, Ruhainies melalui sambutan hari jadi ibu sempat mengusik insan kesayangannya itu dan dalam pada masa yang sama, reaksi ibunya itu juga mencuit hati warganet.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @ruhainies7

“Suprise birthday for mummy. Her reaction bila dapat surprise form me today! Bukan Anis je tau yang nakal. Actually semua sama saja. Hahaha.

“Anis share dekat korang ini la kami kalau kat rumah. Tengokla perangai masing-masing. Hope you guys enjoy watching this video. Once again, happy birthday my queen.” Tulisnya disamping memuat naik rakaman video.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @ruhainies7

Perkongsian Ruhainies bagaimanapun membuatkan peminat juga dapat melihat keluarganya yang sporting terutama ibunya itu yang cukup comel disaat di usik puterinya.

Diruangan komen posting turut disertakan peminat dengan ucapan khusus buat ibu kepada selebriti jelita tersebut yang mana peminat juga senang melihat Ruhainies yang membahagiakan insan kesayangannya itu.

“Aunty so cute”

RuhainiesRuhainies

“Happy birthday…”

RuhainiesScreenshot_244

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Ruhainies Kongsi Sambutan Hari Jadi Ibu, Sempat ‘Usik’ Dengan Kotak Telefon Cuit Hati Peminat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*