Wajah Anak Izara Aishah Dipuji Ramai, “Geramnya Macam Anak Korea…”

Pelakon, Izara Aishah merupakan antara selebriti jelita yang sering menjadi perhatian peminatnya dan sejak menimang cahaya mata sulungnya pada April tahun lalu membuatkan dia dan suami, Adib semakin bahagia.

Seperti biasa juga, menerusi ruangan Instagram yang dimiliki oleh para selebriti mengundang peminat dapat mengikuti perkembangan dengan lebih cepat dan mudah. Walau bagaimanapun, Izara Aishah juga antara selebriti yang mempunyai jutaan follower yang menantikan perkembangan dirinya dalam industri hiburan tanah air.

Walau bagaimanapun, selain kerjaya selepas dikurniakan cahaya mata perempuan yang diberi nama, Irisa Alaia nampaknya peminat dapat menyaksikan momen anaknya yang dikongsikan selebriti itu sendiri.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Izara Aishah Adib (@izaraaishahofficial)

Ternyata juga saat-saat terbaharu yang dikongsikannya mengundang pula peminat melihat Irisa Alaia yang kini semakin membesar dengan sangat comel.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Izara Aishah Adib (@izaraaishahofficial)

Posting Izara Aisyah yang disertakan dengan beberapa keping foto itu membuatkan peminat tidak ketinggalan untuk memberikan pujian dengan wajah comel anak kesayangan pelakon jelita ini dimana dia berkongsikan perasaan gembira anaknya yang mendapat kerusi baru.

“Dia tak boleh tahan excited kerusi dia baru sampai. Showing it off to me and her baba. We got it from @happikiddo” tulisnya.

Izara Aishah

Izara Aishah

Anak Izara Aishah juga dikatakan seperti orang dari Korea disamping matanya dan senyuman Irisa Alaia turut disenangi peminat.

“Geramnya macam anak Korea”

Screenshot_247Izara Aishah

“Kecik-kecik pun cantik”

Izara AishahIzara Aishah

“Dah besar la diaa”

Screenshot_251Screenshot_252Screenshot_253

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Wajah Anak Izara Aishah Dipuji Ramai, “Geramnya Macam Anak Korea…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*