Cubaan Marissa Rakam Diam2 Norman Hakim Sahut Cabaran ‘1Bas,2Bas’ Cuit Hati Ramai

Selebriti, Norman Hakim dan anaknya menjadi perhatian ramai apabila satu rakaman video tular dimedia sosial dimana pelakon Gerak Khas itu juga menyahut cabaran yang kian popular, 1Bas, 2Bas.

Cabaran ini memerlukan seseorang itu perlu menyebut ungkapan 1Bas, 2Bas dengan cepat dan oleh kerana itu ada juga yang menyahutnya sehingga tersasul sekali gus membuatkan yang menyahutnya mencuba melakukannya beberapa kali namun tetap gagal.

instagramphotodownload.com___________________________________ (1)

Walau bagaimanapun, Norman Hakim dilihat juga begitu apabila diawalnya menyahut cabaran 1Bas, 2Bas dia tidak dapat melakukannya dengan baik lalu diulangnya kembali.

Tetapi apa yang membuatkan orang ramai terhibur dengan perkongsian yang dilakukan puteri kedua pelakon ini apabila Marissa Dania merakamkan gelagat Norman Hakim secara diam-diam lalu memuat naik momen lucu itu kepada umum sehingga ditonton ribuan kali dimedia sosial peribadinya itu.

“1 bas, 2 bas, 3 bas, 4 bas… It’s kinda fun! Confident tu penting hahaha. Cuba you all try pulak, dapat tak 1-10 bas?” tulis Marissa Dania disamping memuat naik satu rakaman video.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ℳ𝒶𝓇𝒾𝓈𝓈𝒶 𝒟𝒶𝓃𝒾𝒶 ℋ𝒶𝓀𝒾𝓂 (@marissadania_)

Posting terbabit bagaimanapun juga membuatkan Norman Hakim sendiri meninggalkan komen apabila tidak menyangka Marissa merakam dirinya sedang menyahut cabaran terbabit dengan keadaan begitu yakin.

“Hahahaha i always sampai 9 bas pastu jadi 20…”

Marissa Marissa

“Last-last tak jadi-jadi jugak… dahla siap dua-dua girl lalu”

Marissa

“Habis terbabas”

Screenshot_406Screenshot_407

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Cubaan Marissa Rakam Diam2 Norman Hakim Sahut Cabaran ‘1Bas,2Bas’ Cuit Hati Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*