Dulu Mengacara Meletop, Video Neelofa & Nabil Ahmad Bersama Ini Dipuji Ramai

 

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan pasangan pengacara yang cukup serasi ini, Neelofa dan Nabil Ahmad. Kedua-dua pengacara terbabit merupakan pengacara rancangan popular, Meletop sehingga penonton sudah begitu seronok menyaksikan gandingan mereka.

Biarpun begitu, Neelofa telah mengundurkan diri pada tahun lalu dan menerusi rancangan Meletop, penonton dapat menyaksikan Nabil Ahmad digandingkan dengan beberapa selebriti lain sebagai hos jemputan.

Pastinya keputusan Neelofa mengundurkan diri itu sangat mengejutkan buat peminat malah rakannya itu juga namun orang ramai mendoakan yang terbaik atas keputusannya itu. Walau bagaimanapun, selepas sekian lama tidak dapat melihat Neelofa sebagai pengacara, nampaknya mereka bakal muncul dalam satu rancangan terbaharu bersama!

169944395_351102573010092_3706628314111013192_n

Seperti yang diketahui, Neelofa dan Nabil Ahmad telah menunjukkan pelbagai perubahan diri mereka dan ternyata dalam rancangan terbabit, peminat begitu teruja untuk menyaksikan mereka kembali bersama sebagai pengacara.

Dalam dua rakaman dikongsikan menerusi Lofa.Page dapat dilihat pada video pertama tetamu jemputan merupakan suami Neelofa, PU Riz dan video kedua pula merupakan Ustaz Kazim Elias.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ‎نور نيلوفا (@lofa.page)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ‎نور نيلوفا (@lofa.page)

Berikut pula antara komen positif ramai yang tidak dapat menahan rasa seronok dan tidak sabar untuk menyaksikan kedua-dua pengacara itu lagi.

Reaksi gembira ramai diruangan komen

NeelofaNeelofaNeelofaScreenshot_281Screenshot_282

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Dulu Mengacara Meletop, Video Neelofa & Nabil Ahmad Bersama Ini Dipuji Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*