“Macam Kareena Kapoor Pulak” – Bella Astillah ‘Bersiap’ Bak Heroin Bollywood

 

Isteri kepada pelakon dan penyanyi, Aliff Aziz bernama Bella Astillah ini cukup dikenali ramai. Berbakat dalam nyanyian dan lakonan, Bella Astillah juga menjadi tumpuan ramai kerana ketabahan hatinya dalam menempuh segala cabaran dalam rumahtangga mereka sebelum ini.

Selain itu, Bella juga turut aktif dalam Instagram dalam menghasilkan pelbagai video menarik untuk tatapan umum. Antara perkongsian video yang meraih perhatian ramai adalah apabila dia memuat naik telatah Ayden menghasilkan rakaman menggunakan aplikasi Tiktok.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah)

Malah baru-baru ini Bella Astillah berkongsikan satu foto yang memaparkan dirinya bersiap bak artis Bollywood turut mendapat perhatian umum.

Bukan sahaja solekan, malah pakaiannya juga lengkap bak seorang gadis hindi yang cantik! Berikut adalah perkongsian foto Bella Astillah bersiap bak heroin Bollywood yang dimuat naik di Instagram miliknya:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah)

Sempat bergurau di ruangan kapsyen, Bella Astillah memperkenalkan dirinya sebagai Bella Kapoor sempena bersiap cantik sebegitu. Apa-apa pun perkongsian Bella Astillah bersiap bak heroin Bollywood ini telah meraih lebih 12 ribu likes.

Rata-rata warganet memuji penampilan Bella Astillah yang dikongsikan di Instagram miliknya itu. Berikut antara reaksi yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Lawa hai Bella Kapoor haiy”

Bak Artis Bollywood 3

Kak Bella macam Kareena Kapoor pulak”

Bak Artis Bollywood 2

“Wehhh lawa gilaaaa”

Bak Artis Bollywood 1

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "“Macam Kareena Kapoor Pulak” – Bella Astillah ‘Bersiap’ Bak Heroin Bollywood"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*