‘Posting’ Sweet Riena Diana Jadi Perhatian Ramai, “The Real Jekfer…”

 

Rasanya buat peminat drama popular berjudul Kampung People cukup mengenali dengan watak Lailer yang dilakonkan oleh Riena Diana apabila pelakon baru itu mendapat pujian ramai dengan watak ‘masuk air’ tersebut.

Riena Diana sehingga kini sering menjadi tumpuan dan seperti selebriti lain, ruangan Instagram penyampai radio Hot FM ini juga mendapat perhatian ramai.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Riena Diana Zulreal (@rienadiana_)

Terbaharu, nampaknya selepas Riena Diana memuat naik satu posting yang memaparkan seorang lelaki yang jarang dilihat peminat, dia membuatkan peminat menjadi tanda tanya.

Dalam posting, Riena Diana memuat naik beberapa keping foto berserta kapsyen panjang sempena ulang tahun lelaki tersebut yang didakwa kekasih kepada pelakon itu.

Melalui kapsyen panjang terbabit, Riena Diana bukan sahaja menulis kapsyen khusus untuk sempena ulang tahun kelahiran namun juga mengutarakan perasaannya yang mengundang peminat ingin mereka cepat-cepat kahwin.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Riena Diana Zulreal (@rienadiana_)

Posting sweet Riena Diana itu bagaimanapun mendapat bermacam-macam reaksi daripada peminatnya yang ada antaranya mendoakan yang terbaik buat pelakon watak Lailer itu.

“Lailer ada pakwe dah. Howlah pakwe Lailer handle gila mu ye…”

Riena DianaRiena Diana

IMG_20210415_092729

“Jaga Riena baik-baik, she’s very polite girl and very humble person. Semoga perjalanan cerita uolss di ending with sweet one”

IMG_20210415_092635

“Semoga lelaki diluar tidak meraung”

Riena Diana

Riena Diana

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "‘Posting’ Sweet Riena Diana Jadi Perhatian Ramai, “The Real Jekfer…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*