Aeril Zafrel Kongsi Gigi Baru, Rambut Hayla Pula Jadi Bualan Gara2 Cantik Sangat

Selepas mendapatkan gigi baru buat anak, anak kepada pasangan popular iaitu Aeril Zafrel dan Wawa Zainal menjadi perhatian wargamaya sejak beberapa hari ini.

Mana tidaknya, diusia yang masih kecil beruntung sungguh puteri kedua mereka itu yang dikenali sebagai Hayla atau nama penuhnya Hayla Maghrifatul Adziyaa.

Perkongsian Wawa Zainal memuat naik telatah Hayla dengan gigi barunya itu baru-baru ini pula ternyata mendapat perhatian ramai dalam masa yang sekejap.

Wawa & Hayla

Ini kerana kecomelan Hayla yang saling tak tumpah seperti ibunya itu dan terbaharu pula, menerusi posting Aeril Zafrel, Hayla menjadi tumpuan lagi apabila pelakon kacak itu pula merakam telatah puteri kesayangannya itu yang mendapat gigi baru.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel)

Perkongsian tersebut pula bagaimanapun menarik perhatian peminat dan pengikut juga gara-gara rambut cantik Hayla dan akui wargamaya cemburu melihat rambutnya itu yang mana turut menjadi idaman buat para gadis di luar sana.

“Kan rambut idaman gadis-gadis tu haha”

Hayla

“Cantiknya rambut Hayla”

Hayla

Sementara itu ada juga yang menyamakan kecantikan puteri kedua pasangan popular itu dengan penyanyi dari Korea iaitu merupakan ahli kumpulan Twice bernama Tzuyu.

“Ada iras Tzuyu”

Hayla

“Rambut tu lawa betul… semua lawa. Perfecto!”

IMG_20210417_154609

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Aeril Zafrel Kongsi Gigi Baru, Rambut Hayla Pula Jadi Bualan Gara2 Cantik Sangat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*