Nabila Bagi Jebat Rasa Masakan, Reaksi Comel Bikin Peminat ‘ Cair ‘

 

Noor Nabila diruangan Instagram mendapat perhatian peminat dan pengikut apabila dia berkongsikan video masakannya sehingga mendapat ribuan tontonan.

Dalam pada masa yang sama, kakak kepada Neelofa ini turut berkongsikan rahsia kesedapan roti Tisha yang disediakan bersama Daging Harimau Menangis.

Melalui video juga kelihatan sepanjang dia memasak resepi tersebut dengan mudah dan rakaman ini turut mencuit hati ramai kerana dalam video berdurasi 3 minit ini memaparkan tetamu undangan, anaknya sendiri Jebat Jayden untuk merasai kesedapan roti bersama Daging Harimau Menangis itu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Noor Nabila (@noornabila)

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan si cilik popular ini dimana anak kepada selebriti Sharnaaz Ahmad ini juga merupakan antara anak selebriti yang popular dengan kecomelannya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Noor Nabila (@noornabila)

Perkongsian Noor Nabila diruangan Instagram miliknya itu bagaimanapun turut mengundang rasa cair peminat anak selebriti apabila Jebat Jayden memberikan reaksi comel.

Diruangan komen juga, rata-rata bersetuju rahsia mudah dikongsikan Nabila kepada umum itu sangat mudah untuk disediakan apatah lagi di bulan Ramadan ini ketika bersahur mahupun berbuka.

“Comel mama dan son”

NabilaIMG_20210428_092754

“Aduh yang last tu cairr”

IMG_20210428_092823Nabila

Untuk pengetahuan Jebat Jayden juga mempunyai laman Instagram peribadinya sendiri dengan dikongsikan telatah comelnya disamping diikuti ribuan pengikut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Nabila Bagi Jebat Rasa Masakan, Reaksi Comel Bikin Peminat ‘ Cair ‘"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*