Anak Jep Malu-Malu, “Abahnya Pun Kuat Mengacau”

 

Jep Sepahtu, seorang pelawak dan penyampai radio yang dihormati ramai. Ini kerana jarang sekali atau tidak pernah langsung namanya terpalit dengan kontroversi. Malahan lawak-lawaknya kadang-kadang ada pengajaran pada penonton.

Boleh dikatakan juga Jep antara pelawak yang bijak dalam membuat jenaka. Namun begitu, baru-baru ini hari jadi ke 3 tahun anaknya, Dariya Inara. Sudah tentunya hari jadi anak manja Jep Sepahtu dan Sari Yanti ini disambut meriah dengan ahli keluarga mereka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti)

Alahai sweet betul keluarga bahagia ini! Bagaimanapun, satu perkongsian oleh Jep Sepahtu telah baru-baru ini juga telah mencuri perhatian ramai. Dalam perkongsian tersebut kelihatan anak Jep malu-malu bila diusik bapanya sendiri. Kedengaran Jep memberitahu anaknya itu malu bila ada orang wish birthday padanya.

Dariya siap tutup mata dengan tangannya yang comel lagi bila bapanya, Jep mengucapkan selamat hari jadi! Berikut adalah rakaman anak Jep malu-malu bila diucapkan selamat hari jadi yang dikongsikan menerusi Instagram baru-baru ini:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jep Sepahtu (@jepsepahtu)

Alahai comel je! Lagi malu, lagilah Jep mengusik anaknya itu. Perkongsian anak Jep malu-malu bila diucapkan selamat hari jadi ini telah meraih lebih 500 ribu tontonan dan 100 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai telatah anak kecil ini di ruangan komen seperti berikut:

“Bagus bapak ajar anak malu-malu”

Anak Jep malu2 3

“Ingat abah ajar lukis tutup mata”

Anak Jep malu2 2

“Hahaha kesian anak tu nak menulis pun tak senang. Abahnya pun kuat mengacau…”

Anak Jep malu2 1

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Anak Jep Malu-Malu, “Abahnya Pun Kuat Mengacau”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*