Penjual Roti Meng4ku ‘Simpan’ M4yat Wanita Dalam Rumah Untuk Temankan Isteri

Seorang tukang penjual roti meng4ku menyimpan kVbur seorang wanita di dalam rumahnya setelah ‘dikantoikan’ oleh isterinya. Menurut sumber, kejadian ini berlaku di , Kabupaten B0gor.

Dalam masa yang sama, si isteri pelaku melarikan diri dan meminta bantuan kepada orang kerana dia mend4kwa suaminya menanam seorang wanita berusia lingkungan 20 tahun di belakang rumah mereka.

Menurut penceritaan si isteri pelaku, dia berasa b0san kerana dilarang untuk keluar rumah oleh suaminya sehinggakan dia meminta suaminya mencari teman untuk menemaninya ketika b0san.

Ketika suaminya membwa pulang wanita tersebut, kelakuan wanita tersebut kelihatan an3h dan mempunyai lVka ditubVhnya dipercayai didera oleh pelaku.

Beberapa hari kemudian, mangsa men1nggal dunia setelah dipercayai kepalanya dip1jak pelaku sehingga m4ngsa men1nggal secara perlahan-lahan dan m4yat m4ngsa d1tanam di belakang rumah pasangan tersebut.

Berdasarkan maklumat jiran, pelaku seorang yang peramah dan bersopan santun, dan mereka tidak menyangka dia berkelakVan sebegitu k3jam.

Malah menurut jiran tetangga, tidak pernah mendengar suara bertengkar dan rumahnya sentiasa kelihatan sunyi melainkan setelah dia pulang bekerja.

KelakVannya yang sangat baik hati dan seorang yang kuat agama telah membuatkan ramai yang tidak percaya kelakuannya itu.

Pihak polis masih menyias4t k3s ini dan m4yat telah dihantar ke hospital untuk bed4h s1asat.

 

Sumber: Tribunnews

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber:ROTIKAYA

Be the first to comment on "Penjual Roti Meng4ku ‘Simpan’ M4yat Wanita Dalam Rumah Untuk Temankan Isteri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*