“Mana Papa…” Isteri Sayv, Anak Kecil Bervlang Kali Tanya Pas@l Bapa

Disebabkan kecuaian dan sikap bvruk orang lain, isteri hilang tempat bergantung dan anak menjadi yat1m. Itulah dialami oleh keluarga arw4h Mohamed Zaili Mohamed,44, yang maut dirempuh pemandu m4buk.

Isteri mangsa, Zahlawatti Dahlan ,47, memberitahu bahawa kini anak-anaknya sudah mula bertanyakan mengenai bapa mereka, terutama sekali anak yang masih kecil, Aleesya Zailiza yang berusia 6 tahun.

Zahlawatti memberitahu, anaknya itu sering kali memanggil bapanya pada setiap waktu malam dan men4ngis mengenangkan arw4h yang sudah tiada lagi disisi.

“Semalam beberapa kali dia terjaga, dia tengok saya, tanyakan mana papa (Mohamed Zaili), saya s3bak bila dia tanya macam tu, dia masih kecil tak tahu apa yang berlaku…”

Tambahnya, arw4h dis1fatkan sebagai bapa penyayang dan suka bergurau dengan anak-anaknya, masih terngiang-ngiang gelak tawa arw4h suaminya membuat Zahlawatti bertambah hiba.

“Sehingga kini, gurau manja suami saya dengan anak-anak masih lagi terngiang-ngiang, rasa sedih sangat…”

Menurutnya, hampir 11 tahun mendirikan rumah tangga bersama arw4h, tidak pernah sekali pun arw4h meningg1kan suara kepadanya mahupun dengan anak-anak.

“Arw4h seorang suami yang sangat baik, antara kami memang tak pernah nak g4duh, arw4h pun tak pernah tinggikan suara kepada saya dan anak-anak…”

Kini, hanya Tuhan sahaja yang tahu perasaan ibu kepada lima orang anak ini, apabila hilang tempat bergantung dan teman hidup yang selama ini menjadi tunjang utama dalam keluarga telah pergi buat selamanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber : Sinar Harian@KLM

Be the first to comment on "“Mana Papa…” Isteri Sayv, Anak Kecil Bervlang Kali Tanya Pas@l Bapa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*