“Selamat berjuang…” – Tiba Waktu Bersalin Ardel Mengalir Air Mata, Nadzmi Mohon Doa Ramai

Bakal menyambut kelahiran anak yang pertama, difahamkan kini pelakon Ardel Aryana telah pun dikejarkan ke hospital kerana sudah tiba masanya untuk bersalin.

Ardel dah nak bersalin

Menerusi perkongsian video di IG suaminya, pelakon, Nadzmi Adhwa, memaparkan Ardel mengalirkan air mata sambil ditenangkan oleh doktor sebelum masuk ke bilik bersalin.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sayu hati 😢 Masuk ward malam ni 🤲🏻Thankyou Dr Kam 🤲🏻 Minta doakan isteri saya dan baby kami @babyadhwardell dipermudahkan ya ❤️ Kalau ada kami mengguriskan hati minta ampun maaf ya. Awak kuat saya tahu, semoga Allah merahmati awak dan permudahkan semua. Saya ada sebelah nak tarik rambut saya tarik la nanti ya. Sayang awak @ardellaryana ❤️ Selamat Berjuang 💪🏻👶🏻 @ardellaryana @babyadhwardell 🤲🏻

A post shared by ناذمي ادهوا نور اذمي (@nadzmiadhwa) on

Saya ada kat sebelah kalau nak tarik rambut

Di dalam kapsyennya, Nadzmi berharap urusan melahirkan dipermudahkan dan memohon doa agar isteri dan bayinya berada dalam keadaan selamat.

“Awak kuat saya tahu, semoga Allah merahmati awak dan permudahkan semua. Saya ada sebelah nak tarik rambut saya tarik la nanti ya sayang…”

Di ruangan komen, rata-rata rakan artis dan juga para peminat tidak putus berdoa agar Ardel selamat melahirkan bayinya yang pertama.

Selamat melahirkan Ardel, semoga segalanya dipermudahkan. Nadzmi banyak-banyakkan doa agar isteri dan anak selamat.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page 

Sumber : Nadzmi Adhwa @KLMENJERITPRESS

Be the first to comment on "“Selamat berjuang…” – Tiba Waktu Bersalin Ardel Mengalir Air Mata, Nadzmi Mohon Doa Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*