Tiga Bulan Teman Menantu & Cucu Di Jakarta, Akhirnya Ini Tindakan Ibu Arwah Ashraf Sinclair

Pem3rgian anak sulungnya pada pertengahan bulan Februari yang lalu membuatkan ibu kepada pelakon Ashraf Sinclair terbang ke Jakarta untuk bersama menantunya Bunga Citra Lestari serta cucu tersayang, Noah Sinclair.

Khadijah Abdul Rahman telah berada di Indonesia lebih kurang 3 bulan iaitu di rumah menantu yang kehilangan suami secara tiba-tiba. Pastinya tempoh masa itu diisi dengan menemani sang menantu yang masih bersedih dengan pem3rgian Ashraf.

Pulang ke Malaysia

Semalam, Khadijah telah memaklumkan berangkat pulang ke Malaysia dan akan dikuarantin selama 14 hari sebelum kembali bertemu dengan suami serta anak cucunya yang lain.

Temani menantu dan cucu

Dia yang turut menyambut Aidilfitri disana dilihat langsung tidak berenggang dengan menantunya lebih-lebih lagi ketika pendemik ini yang menyarankan semua orang berkurung dirumah sahaja.

Sepanjang Ramadan mereka beribadah bersama-sama bagi terus meredhai pem3rgian Ashraf.

Tiga bulan di Jakarta

Perkongsian tersebut sedikit sebanyak mengvndang rasa sebak kepada warganet yang mengagumi keperibadian ibu mertua seperti Khadijah.

Walaupun diri sendiri turut berduka, Khadijah tetap tersenyum bersama menantunya, Bunga yang lebih terasa dengan pem3rgian suami.

Terima kasih Umi kerana beri masa buat Bunga

Rata-rata warganet telah memuji Khadijah sebagai seorang ibu yang hebat dan luar biasa kerana sanggup berjauhan dengan keluarga di Malaysia demi dekat dengan menantu, cucu serta pusara anak sulungnya.

Kenapa tiba2 masuk habuk ni, ibu yang baik

Beruntunglah jika mertua boleh terima dan sayang kita

MIL yang baik itu rezeki

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

Sumber :Rimbabara Daily/Berita Stedy Press

Be the first to comment on "Tiga Bulan Teman Menantu & Cucu Di Jakarta, Akhirnya Ini Tindakan Ibu Arwah Ashraf Sinclair"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*