[VIDEO] Makcik Berkerusi Roda Meng4muk Sebab Tak Pu4s Hati Dengan Keputusan Mahkamah. “MANA ADA PERDANA MENTERI BELA RAKYAT”

Sebentar tadi, bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak telah didapati bers4lah atas ketujuh-tujuh tudvhan yang membabitkan dana SRC International Sdn. Bhd.

Tujuh tudvhan ini termasuklah, sal4h guna kuasa, pec4h amanah dan penyel3wengan dana sebanyak RM42 juta.

Pun begitu, keputusan yang dij4tuhkan ke atas DS Najib Razak ini tak memu4skan hati penyokongnya lebih-lebih lagi yang berhimpun di luar Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur.

Antaranya adalah warga emas berkerusi roda ini yang meng4muk di luar mahkamah gara-gara tak pu4s hati dengan keputusan tersebut.

Kalau korang tengok video yang dikongsikan oleh The Malaysian Insight ini, korang boleh dengar lu4han hati makcik ini yang mengatakan tak ada perdana menteri lain yang sanggup bantu rakyat seperti DS Najib.

Aku ger4m betullah! Mana ada perdana menteri bela nasib rakyat, betul tak?!”

SRC tu pertubuhan untuk anak-anak y4tim untuk bagi sumbangan dengan ibu tungg4l.”

Ketika ditanya wartawan, makcik ini mengatakan yang dia tinggal di Datuk Keramat dan dia percaya dana SRC tersebut digunakan dengan tujuan untuk membantu anak-anak y4tim dan ibu tungg4l.

Korang boleh tengok sendiri video penuh dekat bawah ni:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : lobak merah/ Media Viral

Be the first to comment on "[VIDEO] Makcik Berkerusi Roda Meng4muk Sebab Tak Pu4s Hati Dengan Keputusan Mahkamah. “MANA ADA PERDANA MENTERI BELA RAKYAT”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*