“Dia marah kita tiru rambut dia…”- Ayda Jebat

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan pelakon dan penyanyi jelita ini, Ayda Jebat dimana dia kini semakin mendapat perhatian dalam industri seni tanah air kerana bakat serba bolehnya.

Sekali gus membuatkan, orang ramai menyukai Ayda Jebat dalam bidang lakonan mahupun nyanyian dimana setiap karya yang ada dirinya pasti ‘meletop’.

Tidak ambil mudah dan suka mencabar diri, Ayda Jebat sebelum ini mendapat perhatian apabila bertindak memotong rambutnya yang panjang kepada pendek persis lelaki demi membawa watak dalam drama Bukan Gadis Biasa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

💛 . Sometimes you just have to be done. Not mad, not upset. Just done. 😊 . #AydaJebat #BetterThanYou

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat) on

Walau bagaimanapun, wataknya dalam drama tersebut ternyata menjadi tumpuan peminatnya apabila dia bergandingan dengan pelakon, Remy Ishak.

Biarpun begitu, nampaknya rambut pelakon ini sudah semakin panjang dan gaya terbaru Ayda Jebat seperti biasa mendapat pujian warganet.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🤍🖤 . Nak yang baik, kena jadi baik dulu. Nak yang jujur, kena jadi jujur dulu. Nak yang setia, kena jadi setia dulu. Nak yang comel, memang dah comel pun. Haha! Mushroom hair okay ok o not? 🍄 . #AydaJebat #RinduAJScreamer

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat) on

Namun, gara-gara fotonya berserta satu kapsyen ini membuatkan warganet terhibur dengan penyanyi dan pelakon yang ternyata merupakan seorang yang juga kelakar. Lihat sahaja dua keping foto ini yang meraih perhatian umum dalam masa yang sekejap.

Kelihatan, Ayda Jebat berfoto bersama tunangnya, Nabil Mahir namun foto seekor kucing ini pula yang menjadi perhatian.

“Dia marah kita tiru rambut dia. Sapa? Swipe left…”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🤍🖤 . Dia marah kita tiru rambut dia. Sapa? SWIPE LEFT. 🤭 . Standby malam ni dekat Youtube WuvvShow! . #AydaJebat #NabilMahir #WuvvShow #WuvvWaff

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat) on

Rupanya seekor kucing comel ini disamakan dengan rambut terbaru Ayda Jebat dan selor0h pelakon itu mencuit hati peminat namun fotonya bersama Nabil Mahir turut menerima pelbagai reaksi ‘sweet’.

Reaksi ramai diruangan komen

ayda jebat

ayda jebat

Screenshot_453

Screenshot_454

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL/ Berita Stedy Press

Be the first to comment on "“Dia marah kita tiru rambut dia…”- Ayda Jebat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*