Foto2 Abby Abadi & Memey Suhaiza Curi Tumpuan Ramai, “Dua2 meletop”

Rasanya ramai sudah mengetahui hubungan baik antara kedua-dua selebriti, Abby Abadi atau Arbaiyah Abdul Manan dengan pelakon, Memey Suhaiza sehingga mencetuskan inspirasi dan sikap mereka itu disenangi peminat.

Ini kerana, persahabatan yang terjalin antara Memey Suhaiza atau nama sebenarnya Suhaiza Suhaimi dengan Abby Abadi yang dilihat semakin akrab mengundang orang ramai cukup suka melihat perkembangan mereka berdua.

Baru-baru ini pula, Abby Abadi memuat naik posting dilaman media sosial Instagram dengan berkongsikan beberapa keping foto dia dan Memey Suhaiza yang mengayakan tudung milik mereka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mencari redha ALLAH (@abby_abadi112)

Dia yang juga berterima kasih kepada Memey Suhaiza yang digelar Mummy dan dirinya pula Mama kerana isteri kepada Norman Hakim itu selalu ada. Tetapi bukan itu sahaja yang menjadi tumpuan umum, ini kerana kecantikan kedua-dua selebriti ini mengundang pula komen pujian ramai.

Mana tidaknya, kedua-dua selebriti ini cukup bergaya dalam foto yang dimuat naik itu apabila sahabat selebriti terbabit kelihatan sangat lawa!

Abby Abadi & Memey Suhaiza

Abby Abadi & Memey Suhaiza

Perkongsian Abby Abadi itu mendapat ribuan tanda suka dan menjengah pula ke ruangan komen, rata-rata peminat meninggalkan pujian buat mereka.

“Kembar lain mak lain ayah sangat ni, cantik sangat”

Abby Abadi & Memey SuhaizaAbby Abadi & Memey Suhaiza

“Alahai muka macam sama je”

Screenshot_130Screenshot_131

“Dua-dua meletop”

Screenshot_132Screenshot_133

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Foto2 Abby Abadi & Memey Suhaiza Curi Tumpuan Ramai, “Dua2 meletop”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*