Wajah Wawa Zainal Tanpa Makeup Curi Tumpuan Ramai, “Cantiknya Kulit Muka…”

Pelakon dan usahawan jelita, Wawa Zainal sering mendapat perhatian umum diruangan Instagram peribadinya apabila dia juga menjadi inspirasi buat para wanita dalam bidang perniagaan yang mana dia dan suaminya, Aeril Zafrel telah berjaya dalam bidang terbabit.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal)

Walau bagaimanapun, satu perkongsian terbaharu Wawa Zainal diruangan Instagram peribadinya ini pula mengundang pelbagai reaksi ramai kepada dirinya apabila dia memuat naik satu rakaman video kepada 3.9 juta pengikut Instagram.

Ini berikutan Wawa Zainal berkongsikan satu rakaman video yang memaparkan wajahnya dalam keadaan tidak makeup dan selepasnya bersolek ringkas dengan produknya sendiri.

Sehingga orang ramai meninggalkan komen memuji wajah Wawa Zainal yang tanpa makeup tetap kelihatan cantik sekali gus perkongsiannya itu mendapat ribuan tanda suka.

“Makeup no makeup ni ambil masa 1-2 minit je hehe, bila la nak datang mood rajin nak siap ni. Korang mesti malas macam ni jugak kan? Ha pakai je…”ujarnya diruangan kapsyen pula.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal)

Perkongsian Wawa Zainal kepada umum itu bagaimanapun mendapat ribuan komen yang mana peminat juga mengambil kesempatan itu bagi memuji wajahnya yang kelihatan cantik meskipun tanpa makeup.

“Kenapa cantik sangat”

WaWa ZainalScreenshot_31Screenshot_32

“Wawa Zainal tak payah makeup pun takpe dah cantik sangat”

WaWa Zainal

“Ni kulit ke ape… cantiknya Wawa Zainal”

WaWa ZainalScreenshot_35

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Wajah Wawa Zainal Tanpa Makeup Curi Tumpuan Ramai, “Cantiknya Kulit Muka…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*