Bujibu ‘Meriak’ Dengan Alisa Undang Komen Lucu Ramai

Rasanya kucing paling popular diberikan nama Bujibu Chempel masih diingati oleh orang ramai apabila haiwan peliharaan yang dianggap keluarga kepada pasangan sama cantik, sama padan iaitu Hanis Zalikha dan Hairul Azreen itu sering mencuit hati ramai.

Malah diruangan Instagram milik si comel itu juga telah mendapat 1.5 juta pengikut yang begitu seronok sekali gus terhibur melihat telatah di platform kucing popular ini dimana turut disertakan dengan kapsyen lucu.

Baru-baru ini pula, Bujibu Chempel menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-6 dan turut disambut meriah oleh keluarga Alisa Aisyah.

Bujibu

Walau bagaimanapun, posting terbaru ini pula mengundang gelak ramai apabila melihat wajah Bujibu Chempel yang diajak bermain oleh si cilik popular, Alisa Aisyah tetapi lain pula yang jadi apabila menurut kapsyen yang ditulis haiwan comel itu sedang keletihan.

Melalui video yang mendapat tontonan lebih 200,000 ini mengundang pula orang ramai meninggalkan bermacam-macam reaksi lucu kerana reaksi jeling dan selamba Bujibu Chempel apabila diajak bermain.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bujibu Chempel (@bujibuchempel)

Sehingga selepas melihat perkongsian video terbabit, Bujibu dikatakan membuat muka ‘riak’ dan dikatakan boleh masuk dalam group yang popular di Facebook, Riak Apa Harini.

“Riaknya muka Jibu. Boleh masuk group Riak Apa Harini”

Screenshot_392

“Kemain ko jeling ya Jibu…”

Bujibu & AlisaScreenshot_395

“Geram tengok…”

Screenshot_396

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Bujibu ‘Meriak’ Dengan Alisa Undang Komen Lucu Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*