Dua hari senyap di media sosial, rupa-rupanya Aliff Syukri telah kena t4han p0lis

 

SEORANG usahawan kosmetik dit4han semalam sebelum dibebaskan dengan jaminan polis bagi membantu si4satan kes pkul anak angkatnya.

Ketua Jabatan Siasatan J3nayah Selangor, Datuk Fadzil Ahmat berkata, polis menahannya semalam bagi membantu siasatan. Menurutnya, beliau kemudian dibebaskan dengan jaminan polis selepas keterangannya diambil.

Kejadian yang berlaku pada 28 Februari itu difahamkan terjadi di kediaman usahawan itu dan sehari kemudian, pembantu rumahnya membuat laporan polis sebagai perlindungan diri.

Kelmarin, Harian Metro melaporkan mangsa yang berusia dua tahun dipukuvl dengan menggunakan tangan dan kasut serta dicubit sehingga meninggalkan kesan pada badannya.

Suspek dikatakan memukul mangsa yang menangis ketika dia sibuk merakam video untuk kandungan YouTube miliknya.

Semalam sepatutnya ada sidang media tetapi dibatalkan pada saat akhir.

USAHAWAN kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri membatalkan majlis sidang media terg3mparnya yang akan diadakan petang semalam.

Sidang media dirancang itu bagaimanapun dibatalkan Aliff apabila mendapati kes berkenaan masih dalam siasatan lanjut pihak berkuasa.

Terdahulu, Aliff dimaklumkan akan mengadakan sidang media terg3mpar di Kota Damansara untuk menjelaskan lap0ran polis terhadapnya yang disyaki memkul anak angkat.

Kejadian yang berlaku pada 28 Februari itu difahamkan terjadi di kediaman usahawan itu dan sehari kemudian, pembantu rumahnya membuat laporan polis sebagai perlindungan diri.

Semalam, Harian Metro melaporkan mangsa yang berusia dua tahun dipkul dengan menggunakan tangan dan kasut serta dicubit sehingga m3ninggalkan kesan pada badannya.

Suspek dikatakan memkul mngsa yang menangis ketika dia sibuk merakam video untuk kandungan YouTube miliknya.

Harian Metro turut mendapatkan maklumat daripada Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung kejadian itu.

 

Sumber:  Hmetro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "Dua hari senyap di media sosial, rupa-rupanya Aliff Syukri telah kena t4han p0lis"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*