“Bila ada m4salah, tuding jari kat isteri” kali ini Nellisa adik Noor Nabila pula buka mulut!

K3s perp1sahan pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila semakin rvmit dan memasuki episod baharu apabila pelakon itu memfailkan permohonan nusyuz terhadap isterinya, Noor Nabila Mohd Noor.

Jelas Sharnaaz, tindakannya itu adalah kerana ingin memperbetulkan segala spekvlasi yang sedang h4ngat diperkatakan mengenai rumah tangganya.

Selain itu, dia tetap ingin mencuba untuk menyelesaikan isu antaranya dengan isteri dengan baik tanpa sebarang prbal4han. Susulan k3s tersebut, adik kepada Nabila iaitu Nellisa Mohd Noor dilihat memuat naik status berbaur sindiran yang menimbulkan persoalan kepada siapa agaknya kata-kata itu ditujukan?

Agak ped4s juga kata-kata yang dimuat naik mengenai layanan seorang suami kepada isteri. Si suami jangan hanya tahu menvnding jari dan mencari kes4lahan isteri sahaja.

Adakah status itu berkaitan dengan isv pan4s melibatkan kakaknya yang sedang hang4t diperkatakan ketika ini?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HAPPIEST BIRTHDAY TO MY BEAUTIFUL SISTER @neelofa Terima kasih Ya Allah… Terima kasih telah Engkau hadirkan di 1 episode hidupku seseorang yang mampu menjadi sahabat sekaligus kakak bagiku 🙂 Terima kasih telah Engkau izinkan diri ini mengenalnya lebih dekat sampai hati ini berharap lebih dari yang seharusnya.Di usianya yang ke 2* ini jadikan lah dia seorang yang lebih dewasa, pribadi yang di senangi oleh setiap orang sehingga dia menjadi orang yang paling beruntung kerana begitu banyak yang menyayanginya, termasuk aku 💕Jagalah dia di setiap helaan nafasnya lindungilah dia dalam setiap langkahnya sayangilah dia melebihi Engkau menyayangi hambaMu ini Ya Allah. Teguhkanlah imannya dalam agamaMu Ya Allah, lembutkan hatinya, jadikanlah setiap kata yang keluar dari bibirnya hanyalah kebaikan saja. Kabulkanlah segala hajatnya. Dengarlah rintihan hatinya Ya Allah. Permudahkanlah segala urusannya dunia & akhirat. Amin. I love you with all my heart @neelofa

A post shared by @ nellisamohdnoor on

 

Sumber: RoseMerah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "“Bila ada m4salah, tuding jari kat isteri” kali ini Nellisa adik Noor Nabila pula buka mulut!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*