Pelakon Amir Khan derma satu lori tepung, ramai terkejut dengan isi dalam tepung bila dibawa pulang

Perintah kawalan pergerakan telah dilaksanakan di banyak negara dalam mengawal penvlaran wabak cov1d 19.Namun begitu, ramai rakyat terutama dikalangan golongan miskin terkesan untuk mendapatkan makanan yang mencukupi

Di India pelbagai selebriti telah tampil membantu golongan ini, namun cara yang dilakukan oleh pelakon terkenal Aamir Khan sangat luar biasa.

Bagi memastikan bantuan diberikan kepada golongan yang benar-benar memerlukan, Aamir Khan dikatakan telah menderma dengan cara yang sangat unik.Dia telah menghantar 1 Lori penuh dengan tepung sebanyak 1kg kepada mereka yang memerlukan.

Tapi yang datang ambil cuma golongan bawahan yang betul-betul memerlukan makanan.

Tepung Isi Duit

Paling mengejutkan apabila dorang balik dan dapati didalam bungkusan tepung tu ada duit tersembunyi sebanyak 15,000 rupee (RM863) satu jumlah yang sangat besar bagi golongan bawahan di India..

Otak PK betul… Huhu

Rata-rata netizan memuji pendekatan bijak yang digunakan oleh Amir Khan. Berikut keratan artikal mengenai Amir Khan yang tular dia media-media antarabangsa

Foto Aamir Khan Disalah Guna Sebagai Pembnuh di Pakistan

Kes1lapan memaparkan foto bintang Bollywood terkenal Aamir Khan berhubung satu kes tudvhan membvnuh bekas setiausaha agung Pergerakan Muttahida Qaumi (MQM) Amir Khan, menyebabkan sebuah saluran berita Pakistan dik3cam warganet.

Menyedari kes1lapan yang dilakukan, pihak produksi lantas menukar foto itu ke foto Amir Khan, namun wartawan Naila Inayat sempat membuat tangkapan layar dan memuat naik foto itu di laman Twitter miliknya.

“Tajuk utama: Selepas 17 tahun pemimpin MQM Amir Khan dibebaskan dari sebuah kes memb nuh.

“Tidak tahu pula pelakon India Aamir Khan berada di Pakistan selama 17 tahun yang lalu,” tulis Naila menerusi entri yang dimuat naik baru-baru ini.

Menurut laporan dari Zoom TV Entertainment, foto yang tular itu telah membangkitkan pelbagai reaksi daripada warganet yang rata-rata meng3cam kesilapan pihak produksi kerana tidak peka.

Malah terdapat warganet yang mengeluarkan pendapat bahawa mungkin selepas ini saluran berita tersebut akan tersilap papar foto Aamir sebagai Perdana Menteri Pakistan.

Walau bagaimanapun, sehingga kini pihak produksi saluran berita itu masih belum tampil memohon maaf dan Aamir Khan juga tidak memberi sebarang maklum balas mengenai isu kesilapan tersebut.

Dalam perkembangan lain, Aamir kini sedang berehat dari penggambaran filem terbarunya “Laal Singh Chaddha” yang ditangguhkan gara-gara Perintah Berkurung untuk membendung penvlaran w4bak COV1D-19.

Filem yang diterbitkan oleh Aamir bersama Kiran Rao itu merupakan sebuah adaptasi versi Hindi kepada filem Hollywood lakonan Tom Hanks yang ditayangkan pada 1994.

Diarahkan oleh Advait Chandhan, filem “Laal Singh Chaddha” dijangka akan dirilis di pawagam pada 25 Disember 2020.

 

Sumber: trendingsangat

Apa kata anda? Kongsikan bersama kami

Be the first to comment on "Pelakon Amir Khan derma satu lori tepung, ramai terkejut dengan isi dalam tepung bila dibawa pulang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*