“Selepas dia selesai rem4n, baru kami boleh bagi kenyataan” – Isteri orang ‘dilariikan’ pelakon sedia k0ngsi kisah sebenar

SEORANG wanita isteri orang yang dikatakan dilari1kan seorang pelakon hanya bersedia untuk menceritakan kejadian sebenar selepas aktor itu dibebaskan oleh pihak polis.

Wanita berkenaan iaitu Leana Sharif berkata, dia tidak dapat mengulas buat sementara waktu kerana enggan mengganggu si4satan polis namun tidak menafikan kejadian yang heboh diperkatakan itu melibatkan dia dengan pelakon drama Monalisa, Muhammad Shah Radhi Hazvee.

“Shah direm4n malam tadi di IPD (Ibu Pejabat Polis Daerah) Ampang Jaya. Sekarang ni dia masih lagi dalam si4satan.

“Saya tak boleh nak bagi apa-apa kenyataan kerana tak mahu mengganggu sias4tan polis.

“Dia akan direm4n selama empat hari. Selepas tempoh tah4nan rem4n selesai, baru kami boleh keluarkan kenyataan.

“Cuma, saya mengesahkan yang Shah memang ditah4n,” ujar kepada mStar.

Shah juga pernah membintangi drama Hero.

Dalam pada itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Noor Azmi Yusoff ketika dihubungi mStar mengesahkan pihaknya telah menah4n susp3ek berusia 24 tahun di Taman Sering Ukay, Ampang, Selangor, pada Selasa.

Kata beliau, pihaknya akan melakukan si4satan terhadap pemuda itu sehingga Sabtu ini.

Jika sabit kesalahan dia akan didakwa bawah S3eksyen 498 Kanun Kese3ksaan iaitu memikat atau membawa pergi atau men4han seseorang perempuan yang bersuami dengan niat jen4yah dan Se3ksyen 14 Akta Kesalahan Kecil 1955 iaitu Kelakuan A1ib.

Menurut fakta kes, seorang suami berusia 38 tahun yang merupakan peniaga mendapati isterinya tiada dan keluar rumah tanpa izin bersama seorang lelaki yang dikenali, pada pukul 8 malam, Isnin lalu.

Suami tersebut mendapat tahu bahawa isterinya dan pelakon yang banyak membintangi drama tempatan itu telah berhubung dan suspe3k cuba memperdaya serta memikat isterinya untuk mendapatkan sesuatu.

Tambahnya, polis telah menahan rem4n suspe3k bermula Rabu sehingga Sabtu ini untuk sias4tan lanjut.

Dalam pada itu Noor Azmi menasihati orang ramai agar perlu memastikan maklumat yang sebenar sebelum ia disebarkan dan hendaklah melalui sumber yang sah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Mstar/ Koleksi Viral

Be the first to comment on "“Selepas dia selesai rem4n, baru kami boleh bagi kenyataan” – Isteri orang ‘dilariikan’ pelakon sedia k0ngsi kisah sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*