RM6 Sehelai, Riz Amin Buat Raw4tan Tan4m 4,083 Helai Rambut

Sudah memendam hasrat sejak Januari lalu, pelakon Riz Amin nekad untuk melakukan raw4tan menanam semula rambut selepas sambutan Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini.

Menjalani raw4tan tersebut di sebuah klinik anestetik popular di ibu kota, Riz berkata dia melakukan raw4tan berkenaan kerana berdepan masal4h kegugvran rambut terutama di bahagian hadapan kepala.

“Sebenarnya saya bercadang untuk melakukan raw4tan tan4m rambut ini sejak awal tahun lagi tetapi terh4lang dengan penggambaran dan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) kemudiannya.

“Banyak produk yang saya telah cuba tapi ia hanya menguatkan akar rambut yang sedia ada bukannya mampu menumbuhkan semula kawasan rambut yang sudah botak,” katanya kepada Astro Gempak.

Setiap helai berharga RM6, Riz berkata sebanyak 4,083 helai rambut diambil dari bahagian belakang kepalanya untuk dit4nam semula di bahagian hadapan.

“Bagi saya pelaburan ini berbaloi untuk kepuasan diri saya dan mendapatkan semula keyakinan untuk berlakon.

“Ketika prosedur itu tak rasa s4kit pun cuma selepas ubat b1us habis terasa berd3nyut-d3nyut. Apabila waktu malam pula nak tidur tak tentu arah jugalah sebab bahagian belakang kepala lvka,” katanya.

Dalam pada itu, Riz mengharapkan hasil yang memberansangkan dan tempoh penumbuhan semula rambut baharunya itu mengambil masa empat hingga tujuh bulan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

sumber: ROTIKAYA

Be the first to comment on "RM6 Sehelai, Riz Amin Buat Raw4tan Tan4m 4,083 Helai Rambut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*