“Dah minta maaf, apa lagi dia nak?” – Isteri cur4ng hingga hamil 2 bulan bingvng, ungkit kisah silam suami terl4njur dengan ex-gf

SEBENARNYA bukan mudah untuk memberi peluang kedua, terutama bagi mereka yang berdepan dengan m4salah pasangan cur4ng.

Namun, apa yang tidak sedap didengar apabila pihak yang cur4ng itu mengungkit kisah silam pasangan mereka sebelum berkahwin.

Begitulah yang berlaku kepada seorang wanita yang terl4njur dengan rakan sekerja sehingga hamil dan mengakui kesilapannya itu.

“Silap saya terl4njur dengan rakan sekerja sampai h4mil dan sekarang kandvngan dah hampir dua bulan.

“Pernah saya cakap dengan suami ni anak dia tapi mustahil sebab suami saya m4ndul. Akhirnya k4ntoi kalau ni anak rakan sekerja,” katanya yang berkongsi luahan di halaman Facebook Kisah Rumah Tangga.

Seorang isteri hamil dua bulan hasil ketel4njuran dengan lelaki lain. Gambar hiasan

Menurut wanita itu, dia yang menyesali perbuatannya memohon maaf daripada suami tetapi tidak dipedulikan.

Dia kemudian mend3dahkan kisah suaminya yang sebelum berkahwin juga pernah terlanjur dengan bekas kekasih.

“Dia masih tak nak maafkan saya sedangkan dulu sebelum kami kenal dan bernikah suami pernah terl4njur dengan ex dia.

“Saya boleh terima masa silam dia tapi kenapa dia tidak? Sekarang dia buat saya tak wujud, saya masak dia tak makan, saya tidur sebelah… dia tidur kat lantai.

“Saya ajak cer4i dia menangis. Saya tak faham dengan dia. Saya masih sayangkan dia dan saya tahu ni silap saya. Tapi saya dah minta maaf. Apa lagi dia nak?” katanya.

Luahan seorang isteri di Facebook Kisah Rumah Tangga.

Rata-rata netizen bersimpati dengan nasib suami isteri yang terjerat dengan kisah kecurangan masing-masing.

Pada masa sama, ada yang membandingkan kisah ‘terl4njur’ kedua-dua pasangan itu.

Saya boleh terima masa silam dia tapi kenapa dia tidak? Sekarang dia buat saya tak wujud.

ISTERI

“Beza sangat tu kak. Ketika dia terl4njur dulu, statusnya bujang. Status akak ketika terlanjur, adalah isteri orang. Beza sangat tu akak oiii. Nak memaafkan memang susah, semoga urusan akak dipermudahkan selepas ini,” komen seorang netizen.

“Masa silam suami adalah masa lalu, tak sama macam sis buat sekarang… adakah sis terima suami, kalau suami sis juga berlaku cur4ng dengan sis, waktu sekarang? Berilah suami ruang untuk berfikir. Semoga sis melepaskan sis dari kehidupan dia dan suami tabah menghadapi duga4napa yang isteri dia lakukan,” tulis seorang wanita.

Sebahagian komen netizen.

“Suami pernah terl4njur tapi suami tak mengandung kak. Tapi kak ni subur, dua bulan pula tu. Suami men4ngis mungkin suami tak boleh terima kenyataan orang yang dia sayang sanggup memperlakukan dia sebegini rupa. Ingat senang ke nak move on… semoga akak balik ke pangkal jalan,” ujar seorang lelaki.

Malah, ada netizen yang mencadangkan bahawa perpisahan adalah jalan terbaik kerana dikhuatiri berlaku krisis dalam rumah tangga pada masa akan datang.

“Senangnya… minta maaf je kan. Lepas tu ingat dah boleh settle? Berpis4h jelah cara yang terbaik. Sanggup ke suami tu nak bela anak tu, nanti setiap masa akan diungkit,” ujarnya.

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! Tube Viral

Jom Like Page Kami Juga di Facebook

Sumber : Mstar/ Tube Viral Press

Be the first to comment on "“Dah minta maaf, apa lagi dia nak?” – Isteri cur4ng hingga hamil 2 bulan bingvng, ungkit kisah silam suami terl4njur dengan ex-gf"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*