Dih1mpit Kontr0versi, Ini Alasan Mengeejutkan Imam Muda Syed Faris Kahwin lain

Nampaknya selepas PU Abu dan Da’i Farhan, kali ini finalis Imam Muda, Syed Mohd Faris pula dih1mpit kontr0versi rumah tangga apabila mencer4ikan isterinya, Nur Hidayu Rosli selepas berkahwin dengan wanita lain.

Imam Muda tersebut mencer4ikan Hidayu dengan t4lak satu di Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya pada 28 Mei lalu. Ibu kepada Hidayu dikenali sebagai Zainab menyifatkan bekas menantunya itu sebagai suami tidak bertanggungjawab.

Zainab mend4kwa Syed Faris sudah beberapa kali kant0i cur4ng ketika Hidayu sedang ham1l. Namun apa yang dikes4lkan olehnya apabila bekas menantunya memberi alasan berpoligami untuk membantu kewangan keluarga.

“Alasan yang dia bagi pada saya apabila saya tanya kenapa kahwin dengan perempuan itu, dia kata untuk menjana ekonomi dan bantu kewangan keluarga.

“Dia kata perempuan tu pandai buat bisnes online selain untuk elak berlakunya maks1at,” katanya kepada mStar Online.

Terdahulu, Hidayu mendedahkan sudah dicera1kan suaminya dan mend4kwa dikas4ri madunya selepas Imam Muda Syed Faris bercadang untuk mencera1kan salah seorang daripada mereka.

Malah, Hidayu berkata Syed Faris memaklumkan dia berkahwin lain pada Januari lalu selepas dia baharu melahirkan anak kelima mereka.

Kata Hidayu, bekas suaminya pernah menyuarakan hasrat untuk berkahwin lagi namun diminta untuk berfikir kerana mereka mempunyai anak-anak.

Bagaimanapun, dia tetap mahu meneruskan keinginannya itu untuk berkahwin lagi dan mend4kwa wanita lain boleh melayannya lebih hebat daripada dirinya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: ROTIKAYA

Be the first to comment on "Dih1mpit Kontr0versi, Ini Alasan Mengeejutkan Imam Muda Syed Faris Kahwin lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*