Staf buat hal ‘kant0ikan’ pakaian Syed Saddiq semasa berforum

Bergelar wakil rakyat bukanlah satu jawatan yang mudah. Kadang kala, dapat kita lihat mereka ini seakan kurang rehat dan terpaksa berkejaran kesana-sini demi memastikan nasib masyarakat yang mengundi mereka terbela.

Rupa-rupanya…

Tolak tepi isu politik dan bayaran yang diterima oleh mereka, wakil rakyat ini kadang kala turut mencvri tumpuan warganet apabila dalam kekalutan mereka, masih sempat lagi melakukan mesyuarat dengan pemakaian yang agak formal.

Namun begitu, menerusi satu perkongsian yang dibuat oleh staf ahli parlimen Muar di Twitter, dia telah mendedahkan hakikat sebenar pemakaian bekas Menteri Belia dan Sukan, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman ketika mengadakan forum atas talian.

Sebenarnya pakai seluar pendek je

Perkongsian yang dibuat oleh Hafriz Iqbal ini telah mendedahkan bahawa Syed Saddiq yang kemas siap mengenakan kot dan tanda nama ketika sidang forum sebenarnya hanya memakai seluar pendek separas lutut serta berkasut sukan di restoran makanan segera.

Staf buat hal

Muat naik tersebut telah pun mendapat lebih daripada 3 ribu perkongsian semula dan 8 ribu tanda suka di laman Twitter. Rata-rata warganet juga sempat berseloroh dengan menyatakan kepada Hafriz yang dia terlampau berani ‘membah4n’ bosnya.

Mereka juga terhibur dengan perkongsian santai itu dan turut mengakui perkara sama andai melakukan perbincangan atas talian di rumah.

Ingat student je buat macam ni hahaaha

Berani bah4n boss sendiri

Nakal staf macam ni

Pakai blazer weyyh

Selalu buat time WFH haritu

Siap nametag tu hahaha

Sumber: menujukebenaran @LepatPisang

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment on "Staf buat hal ‘kant0ikan’ pakaian Syed Saddiq semasa berforum"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*