5 Pelakon Ini Pernah Berlakon Jadi ‘Pond4n’. Akshay Kumar Paling Menganc4m!

Tak usah dinafikan lagi dengan lakonan pelakon Bollywood yang sentiasa wow. Tetapi adakah anda tahu ada di antara mereka pernah memegang watak kontr0versi iaitu watak menjadi seorang tr4nsg3nder. Di sini shortlist siapakah aktor Bollywood yang memegang watak kontr0vesi itu. Stay tune guys!

1Johny Lever

Johny Lever adalah salah seorang pelakon senior Bollywood. Namanya semakin naik setelah berlakon dalam filem komedi berjudul Dulhe Raja pada tahun 1998. Namun siapa sangka bahawa Johny berjaya memainkan watak sebagai transgender dalam  filem komedi berjudul Kya Kool Hai Hum pada tahun 2005 bersama aktor Razak Khan.

2Sadashiv Amrapurkar

Sadashiv Amrapurkar memegang watak sebagai seorang Maharani dalam filem Sadak pada tahun 2001. Filem ini berjaya menaikkan nama beliau untuk menjadi pelakon yang berpengalaman di Bollywood dengan membintangi lebih daripada 45 filem sehingga kini. Bukan itu sahaja, Sadashiv juga digandingkan bersama Sanjay Dutt dan Pooja Bhatt untuk filem tersebut.

3Mahesh Manjrekar

Mahesh Manjrekar pernah mengejutkan penonton ketika beliau muncul dalam filem Rajjo pada tahun 2013. Hal ini kerana beliau memegang watak sebagai seorang wanita dan digandingkan bersama Kangana Ranaut. Pelakon berusia 62 tahun ini masih altif dalam industri hiburan dan membintangi pelbagai filem seperti Dabangg 3 (2019) dan Natsamrat (2016).

4Ashutosh Rana

Ashutosh Rana berjaya membawa watak Lajja Shankar Pandey dalam filem Sangharsh pada tahun 1999. Pada masa itu, beliau berlakon bersama Alia Bhatt dan Akshay Kumar. Penampilannya dikatakan sangat mengagumkan kerana Ashutosh sangat meminati watak tersebut dan filem Sangharsh memperoleh kutipan sebanyak 105362.92 Rupee.

5Akshay Kumar

Akshay Kumar akan membawakan watak seorang wanita dalam filem yang akan datang berjudul Laxmmi Bomb, sebuah filem komedi seram. Laxmmi B0mb ini pada awalnya akan ditayangkan pada Mei lalu tetapi disebabkan wabak yang sedang berlaku, filem ini ditunda sehingga waktu yang belum ditentukan . Poster bagi filem itu menunjukkan Akshay Kumar yang kelihatan cantik dengan sari merah.

Banyak lagi perkara yang Akshay Kumar mahu lakukan dalam bidang seni

PELAKON Akshay Kumar memberitahu perjalanannya dalam bidang seni masih jauh dan banyak perkara yang ingin dilakukan.

Menurut laporan Timesofindia, Akshay tidak mahu hanya berhenti di satu tempat dan mempunyai imej yang sama.

“Saya masih ada perjalanan yang jauh. Saya mahu lakukan banyak perkara dan saya akan terus bekerja keras.

“Saya tidak mahu berhenti di satu tempat atau hanya ada satu imej sahaja. Banyak lagi imej saya yang masih saya perlu temui,” katanya.

Akshay memberitahu perkara tersebut ketika sedang mempromosikan filem terbaharu lakonanya iaitu Kesari di New Delhi baru-baru ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Murai.my/ Berita Harian

Be the first to comment on "5 Pelakon Ini Pernah Berlakon Jadi ‘Pond4n’. Akshay Kumar Paling Menganc4m!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*