Kant0i! netizen d3dah vide0 Aliff Syukri cubit kaki Ameena bagi m3nangis depan pus4ra ayah

Berikutan dengan kes isu tentang usahawan kosmetik pukul anak sehingga bengkak badan, muncul pula isu lain dimana netizen mula membangkitkan spekulasi Dato’ Aliff Syukri dikatakan sengaja mencubit anak angkatnya Ameena semasa mer4tap di pus4ra 4rwah ayahnya.

Video IGTV yang dimuatnaik pada 24 Februari 2020 lepas itu dikongsikan semula oleh netizen di Twitter dan ka menimbulkan kem4rahan orang ramai.

“Ko ni dah m3ntal ke”

Mereka dakwa semasa Ameena tiba-tiba men4ngis dihadapan pus4ra itu dia telah dicubit oleh Aliff. Walaubagaimanapun ia tidak begitu jelas, dan ini hanyalah ramalan netizen.

Anaknya itu pada mulanya nampak senyap dan menangis secara tiba-tiba.

Mereka dakwa semasa Ameena tiba-tiba menangis dihadapan pus4ra itu dia telah dicubit oleh Aliff. Walaubagaimanapun ia tidak begitu jelas, dan ini hanyalah ramalan netizen.

Anaknya itu pada mulanya nampak senyap dan menangis secara tiba-tiba.

Ia berikutan dengan kes jutawan kosmetik yang pkul anak angkat yang hangat diperkatakan dan netizen mula perhatikan setiap sudut tindak tanduknya dalam videonya kerana orang ramai mendakwa jutawan usahawan yang dimaksudkan itu adalah Dato’ Aliff Syukri

Terbaru, Berita Harian melaporkan Aliff Syukri telah dibebaskan dengan jaminan polis. Namun begitu, kesahihan berkenaan dengan insiden ini masih belum diketahui lagi.

Mungkin dia hanya pegang anaknya itu dan menangis sebab lain? Sebab kita tak ada di tempat itu.

Anak angkat Aliff Syukri dijaga pembantu peribadi

ANAK angkat usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri diserahkan kepada pembantu peribadinya untuk jagaan sementara.

“Pegawai Kebajikan Masyarakat Daerah Petaling Jaya sudah membuat penilaian dan menasi1hatkan m4ngsa diletakkan di bawah jagaam sementara pembantu peribadi Aliff.

“Sebelum ini, kami menerima laporan berhubung kejadian itu daripada seorang wanita warga Indonesia yang juga pembantu rumah kepada Aliff pada Sabtu lalu pada 3.45 petang.

“Hasil pemeriksaan awal dilakukan pihak hospital mendapati terdapat k3san l3bam di bahagian belakang badan m4ngsa. Namun, pegawai pervbatan tidak dapat mengesahkan bahawa kec3deraan berkenaan adalah daripada perbuatan d3ra,” katanya dalam kenyataan, di sini, hari ini.

Nik Ezanee berkata, pihaknya sudah merakam percakapan pembantu rumah berkenaan dan saksi-saksi lain dalam kejadian terbabit.

“Kami juga akan menyambung merakam percakapan beberapa saksi bagi melengkapkan siasatan itu mengikut Seksyen 31 (1) (a) Akta Kanak-Kanak 2001.

“Kertas siasatan kes berkenaan akan dikemukakan ke Pejabat Timbalan Pendakwa Raya untuk arahan seterusnya,” katanya.

 

Sumber : Lobak merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda. 

Be the first to comment on "Kant0i! netizen d3dah vide0 Aliff Syukri cubit kaki Ameena bagi m3nangis depan pus4ra ayah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*